Advertorial

MamyPoko Airfit | Lampin Jenama No 1 Yang Terbaik Di Lazada

9:30 AM

Kalau sebut saja pampers MamyPoko, semua kaum ibu memang tahu akan kualiti pamper jenama ini. Memang ia terbukti dan sangat recommended oleh ibu-ibu di negara Jepun bahawa jenama MamyPoko ini menjadi pilihan nombor 1 buat bayi mereka. Kadang-kadang mama sendiri terlepas pandang keperluan yang penting bagi lampin terbaik untuk Qeisya. Padahal mama fikir ala lampin ajer untuk pakai buang tetapi salah sebenarnya. Dengan lampin yang betul, bukan sahaja baby akan rasa tenang dan selesa malah baby akan aman dan ceria sepanjang hari.


MamyPoko Airfit mempunyai teknologi pengeringan yang sangat cepat serta memberi kekeringan yang maksimum dan keselesaan kepada bayi. Oleh itu, MamyPoko mampu menyerap sehingga 12 jam dan tidak mengalami kebocoran. Ini kerana lampin MamyPoko ini mempunyai teknologi aliran udara yang sangat baik untuk membantu memelihara kulit punggung bayi daripada bau dan bakteria yang membawa kepada ruam. 


Yang paling mama suka mengenai lampin MamyPoko ini, permukaan lampin sangatlah lembut. Jadi korang jangan bimbang jika bayi anda kencing banyak sekali pun lampin MamyPoko memberi pengeringan yang sangat cepat. Selain itu, pada bahagian pinggang lampin sangat stretchable untuk memastikan pinggang baby sentiasa selesa dan ada pengaliran udara pada setiap masa. So, ibu-ibu semua tak perlu rungsing akan mengalami kebocoran atau ruam lampin lagi kerana lampin MamyPoko sangat terbukti dan kualiti dijamin.


Mama suka corak lampin MamyPoko yang sangat comel dan cute dengan watak animasi kartun Pooh & Tiger. Anak-anak korang pakai pasti kelihatan comel serta sentiasa selesa sepanjang hari. Bagi lampin MamyPoko ini mama suka gunakan pada sebelah malam sebabnya mama tak perlu bangun menukar lampin dengan kerap. Yang pasti tiada lagi kebocoran tengah malam dan tiada ruam lampin.

Jadi apa lagi laburlah sedikit wang untuk bayi korang agar mereka mendapat keselesaan dan tenang sepanjang hari. MamyPoko terbukti lampin yang terbaik serta tiada kebocoran dan kuat menyerap sehingga 12 jam. Untuk dapatkan MamyPoko Airfit ini boleh dapatkan di LAZADA

Untuk dapatkan 20% diskaun di Lazada, boleh guna code voucher ini


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook