Campaign Blogger

#GooseySelfie Contest Anjuran MyTOWN Shopping Centre Sempena Pembukaan

12:43 PM

Hi korang. Pada tahun hadapan ada sebuah shopping centre baru di Cheras iaitu MyTOWN Shopping Centre yang akan dibuka pada awal 2017. MyTOWN Shopping Centre merupakan pusat membeli belah dengan gaya hidup bebas untuk keluarga di tengah-tengah Kuala Lumpur yang diterajui oleh IKEA yang terbesar di Malaysia. MyTOWN ini disambungkan dengan IKEA Cheras. Bagi yang suka mengunjung ke IKEA bolehlah sambung berjalan dan membeli belah di MyTOWN sebelahnya pula.


Terdapat kira-kira 460 lot dipenuhi dengan pelbagai tempat shopping menarik di MyTOWN Shopping Centre ini. MyTOWN ini terletak di lokasi yang strategik dan mengambil masa hanya 5 minit dari bandar. Selain itu, para pengunjung boleh ke MyTOWN dengan menggunakan MRT bawah tanah di Stesen Cochrane nanti. 

Sempena pembukaan shopping centre ini, pihak MyTOWN mengadakan satu contest iaitu #GooseySelfie yang dianjurkan oleh MyTOWN Shopping Centre. Apa kata korang jom join contest yang mudah ini. Mama pun dah join tau contest yang mudah ini dengan hanya selfie dan masukkan hashtag #GooseySelfie.


Caranya mudah sahaja, korang hanya perlu selfie, submit dan share ke Facebook dengan hashtag #GooseySelfie. Bagi contest ini dibuka kepada semua rakyat Malaysia dan tarikh tutup pada 15 Januari 2017. Cepat ada masa lagi untuk korang join contest yang mudah ini!! Terdapat pelbagai hadiah dan yang lebih menarik bernilai RM10,000 untuk dimenangi. Untuk join boleh baca step dibawah ini.
  • Log on website www.gooseyselfie.com.my
  • Klik pada "Join Now"
  • Klik pada "Start"
  • Log in dengan Facebook korang
  • Jawab soalan yang mudah
  • Upload gambar selfie guna phone/camera
  • Tambah elemen goose menarik pada gambar selfie tersebut
  • Dan "Submit"
  • Akhir sekali share ke Facebook dengan hashtag #GooseySelfie
Mama pun dah join contest ni tau. Untuk nama goose squad mama adalah Siti Nurgoose. Sesiapa yang join akan ada nama goose squad memasing seperti Agoosetina, Ms Goosery Shopping, Goosedonna, Goosifer Aniston dan macam-macam lagi nama untuk goose squad yang menarik. Dengan elemen yang menarik dan comel korang boleh masukkan pada gambar selfie korang dan mana tahu korang bakal memenangi hadiah yang menarik nanti. 

Apa lagi korang jom join contest ini dan jom shopping di MyTOWN Shopping Centre. Untuk maklumat lanjut mengenai contest #GooseySelfie sila layari www.gooseyselfie.com.my , manakala untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pembukaan MyTOWN Shopping Centre boleh layari www.mytownkl.com.my


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook