Product Review

Detox Paling Mudah Dengan Lemonade Xpresh

8:19 AM

Bila kali terakhir korang minum lemon? Pernah minum lemon di cafe-cafe terkenal tapi mahal? Ok meh sini mama nak bagitau khas untuk orang yang minat lemon macam mama. Tak perlu susah-susah nak perah lemon untuk minum setiap hari. Memperkenalkan Lemonade Xpresh yang super pantas, cepat dan sedap untuk diminum bila-bila masa dan dimana sahaja. 


Lemonade Xpresh merupakan jus lemon yang telah diserbukkan. Untuk pengetahuan semua Lemonade Xpresh mempunyai kebaikan sama seperti jus lemon yang sebenar. Dengan segelas jus lemon setiap hari sangat bagus untuk membantu proses penghadaman dan detoks. Selain itu juga lemon ini kaya dengan vitamin c dan nutrien yang penting untuk tubuh badan kita. 

Dengan lemon ini juga mengandungi pektin fiber yang membantu untuk mengurangkan berat badan. Jadi kepada wanita mahupun lelaki yang ingin mengurangkan berat badan, mama sarankan minum air lemon setiap hari tau. Yang menariknya Lemonade Xpresh ini dapat jadikan antioksidan kerana boleh membantu mengurangkan kedutan di wajah dan dapat merawat sakit tekak.


Korang tahu tak kenapa kita perlu detoks dalam badan kita. Ok mama bagi 10 sebab kenapa perlu detoks :
  1. Membuang toksin dalam badan
  2. Mengelakkan sakit kronik
  3. Menjadikan sistem imun badan kuat
  4. Mengurangkan berat badan
  5. Mengurangkan stress
  6. Menambahkan tenaga
  7. Membaiki kesihatan kulit
  8. Memberikan emosi dan minda semakin sihat
  9. Membaiki sistem tubuh badan
  10. Melambatkan kesan penuaan

Cara penyediaan yang cukup mudah. Letakkan sedikit serbuk ke dalam gelas dan dibancuh dengan air suam / sejuk. Hanya 3 saat sahaja korang dapat menikmati lemon yang segar. Dengan adanya serbuk Lemonade Xpresh ini dalam botol, mama boleh minum lemon ini dimana sahaja dengan mudah.

Mama suka minum lemon setiap malam sebelum tidur dan sebelah pagi kompom mama akan pergi toilet. Memang bagus untuk detox dalam badan kita tau. 😉 Memang terbaiklah Lemonade Xpresh sangat mudah untuk bancuh dan boleh bawa minum di mana-mana sahaja.

Harga untuk Lemonade Xpresh ini 50g dengan harga RM48.00 sahaja. Sebotol ini boleh guna sampai 2 bulan bergantung korang minum macam mana. Bagi yang berminat untuk membeli boleh dapatkan Lemonade Xpresh ini dari Encik Safuan Borhan.


Love,
/>

You Might Also Like

8 Comments

  1. Kite dulu buat sendiri je air lemon ni.. Senang jugaq kalau dah ade jual mcm ni :)

    ReplyDelete
  2. skrg ni akak cuba amalkan tiap bangun tido minum perahan lemon secawan...
    tp kalau ada benda alah ni lg mudah kot

    ReplyDelete
  3. wah!lepas nie slim laaaa...:0
    yg penting sihat...:)

    ReplyDelete
  4. Terbaikk review... Tahniah jue..

    ReplyDelete
  5. Wah bentuk seruk ingatkan cecair....mesti cuba ni..mmaklumlah sya kan rajin😂

    ReplyDelete

Like us on Facebook