Product Review

Dea Della | Sentuhan Magis Malam Untuk Wanita Yang Berkarisma

12:21 AM

Kebanyakkan wanita pernah mengalami masalah di kawasan intin dari masa ke semasa. Masalah ini boleh dikaitkan dengan kitaran haid, aktiviti seks, jangkitan kuman, pengambilan ubatan bagi mengawal kelahiran, penuaan, pengambilan ubat-ubatan ain atau selepas bersalin. Termasuklah mama sendiri yang mempunyai masalah begini selepas bersalin tempoh hari. 

Setiap wanita mempunyai masalah yang berbeza dan mereka mengetahui penyakit mereka melalui simptom fizikal yang memberi kesan terhadap perhubungan intim dan emosi. Jika tidak dirawat, masalah ini akan memudaratkan kesihatan setiap wanita. Bagi mama memang wajib mencari satu minuman yang membolehkan mencegah daripada masalah-masalah ini. Jadi, mama diperkenalkan dengan "Dea Della"


DEA DELLA merupakan minuman botanical berfungsi mewah yang diformulasi khusus untuk wanita yang ingin meningkatkan kharismatik diri, mengekalkan kecantikkan dan penjagaan kesihatan dalaman secara semulajadi. 

Formulasi dari herba terpilih dan bahan semulajadi mewah ini seperti dibawah ini telah diketahui dan terbukti kemujarabannya sejak zaman berzaman dan melalui R&D tanpa henti.
  • Kurma Hitam
  • Madu Asli
  • Akar Serapat
  • Kacip Fatimah
  • Manjakani
  • Sirih
  • Rumput Jarum Emas
  • Serai
  • Habbatussauda
  • Asam Gelugur
  • Asam Jawa
  • Halia 
  • Lengkuas
  • Lada Pintal
  • Vitamin C
  • Vitamin B6
  • Vitamin B12
  • Kolagen Marin
  • Glutation
Kenapa Dea Della wajib para wanita minum setiap hari kerana minuman ini sebagai pengikat & pemikat SANG SUAMI. Produk ini sangat berkualiti serta menakjubkan ini diformulasikan dari bahan semulajadi oleh mereka yang pakar dalam bidang botanikal dengan kepakaran melebihi 30 tahun. Hanya dalam beberapa hari sahaja korang akan dapat merasai kehebatannya serta dengan harga yang berpatutan. Dea Della ini halal lagi suci tau.

Kelebihan dan Kebaikkan Dea Della
  • Menstabilkan hormon wanita
  • Memberikan kesan penegangan dan keindahan kepada payudara
  • Menguatkan otot faraj wanita
  • Mengecutkan rahim dan menguatkan sistem kemutan
  • Mengembalikan sensasi dan keberahian semasa hubungan intim
  • Menyelesaikan masalah keputihan yang sering hadapi oleh wanita remaja dan dewasa
  • Mengembalikan pelincir pada wanita
  • Mengurangkan senggugut
  • Menghilangkan masalah perut buncit
  • Memberikan sumber tenaga dan meningkatkan kecergasan tubuh badan
  • Merawat luka dalam dalam perut dan pembedahan. Ia sangat baik digunakan untuk wanita lepas bersalin (dinasihatkan selepas 14 hari bersalin)
  • Menambah kolagen dalam badan
  • Mengurangkan kedutan halus pada wajah
  • Menjadikan kulit lebih halus dan licin serta menaikkan seri wajah
  • Mengurangkan bau badan dan mulut
  • Memperbanyakkan susu badan
Banyak sangat kelebihan dan kebaikkan Dea Della ni kalau mama taip bebanyak tak tertaip lah. Mama sendiri mengamalkan Dea Della pagi dan malam memang terasa kelainan badan. Yang paling ketara tu memperbanyakkan dan memekatkan susu badan. Selain itu juga badan mama tak letih dari pagi hingga malam rasa cergas jer. Bagi yang nak menjaga kesihatan dalaman mama syorkan wanita di luar sana amalkan Dea Della ini tau.

Elakkan dari penggunaan susu berlogam dan kaca. Sebaiknya gunakan sudu plastik

Dea Della ini sesuai diminum oleh semua usia wanita samada remaja malah khasnya bagi wanita yang telah berumahtangga. Minuman ini juga sesuai diamalkan oleh wanita selepas bersalin. Tapi Dea Della tidak digalakkan untuk wanita mengandung dan ketika datang bulan.

Cara-cara minum Dea Della.

Cadangan pengambilan Dea Della (Untuk Wanita Dewasa)
  • [3 Hari Pertama] - 3 sudu besar pagi dan malam (6 sudu besar sehari)
  • [Selepas 3 Hari Pertama dan seterusnya] - 1 sudu besar pagi dan malam (2 sudu besar sehari)
* Digalakkan minum 15 minit sebelum makan dan minum

Cadangan pengambilan Dea Della (Untuk Remaja)
  • 1 sudu besar pagi dan malam (2 sudu besar sehari)
  • Sekiranya anak kecil yang mempunyai masalah keputihan. 1 sudu teh pagi dan malam (2 sudu teh sehari)
Harga sebotol 250ml 
Semenanjung : RM79.00
Sabah & Sarawak : RM87.00

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh hubungi :

Website : www.deadella.com
Instagram : @deadellabeaute

Love,

You Might Also Like

4 Comments

  1. amboi.. ade halia tu best.. habis angin dalam badan keluar.. hee~

    ReplyDelete
  2. perempuan mmg digalakkan amalkan herba2 tradisional macam ni..bukan untuk 'tut' je..untuk kesihatan...

    ReplyDelete

Like us on Facebook