contest

MOMMA® Pregolact™ | Susu Bernutrisi Baik Untuk Ibu Hamil & Menyusu

11:00 AM

Setiap ibu pasti ingin menyempurnakan penyusuan susu ibu untuk bayi sehingga 2 tahun. Ini kerana susu ibu merupakan makanan yang terbaik bagi tumbesaran bayi semenjak bayi dilahirkan lagi. Selain itu, kebaikkan penyusuan susu ibu itu sendiri sangat berfaedah antara ibu dan anak. Jadi, bukan mudah untuk menjayakan penyusuan susu ibu ini dengan pengambilan makanan dan minuman yang seimbang malah kita harus mengambil milk booster dan susu ibu mengandung. 

Sekarang ni pelbagai produk untuk menambah susu ibu atau dikenali sebagai milk booster dan susu ibu mengandung yang berada di pasaran. Jadi mama sendiri ingin mencuba MOMMA® Pregolact™ untuk menambah susu ibu agar si manja mama mendapat susu yang berkhasiat.


MOMMA® Pregolact™ merupakan susu bernutrisi yang diformulasi dengan active-4 Plus yang diperkaya dengan DHA, Calcium, Low Fat, No Sugar dan Folic Acid. Susu Momma ini dapat membantu ibu hamil dan menyusu agar sentiasa kekal sihat, cergas dan membekalkan nutrisi lengkap buat anak dalam kandungan dan anak yang sedang menyusu. Yang lagi menarik tentang susu Momma ini dapat meningkatkan kuantiti susu serta menjadikan susu badan lebih pekat dan berkhasiat.


MOMMA® Pregolact™ mengandungi 12 bahan iaitu Zaitun, Kismis, Omega 3, Delima, Buah Tin, Habbatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Saffron, Inulin (Prebiotik) dan Coklat serta Vanilla. Nampak tak ini semua bahan-bahan yang terkandung dalam MOMMA® Pregolact™ merupakan milk booster dan susu ibu mengandung.


MOMMA® Pregolact™ ini didatangkan dengan 2 perisa iaitu Vanilla Bliss dan Coklat. Pilihan mama tentulah Vanilla Bliss dengan rasa susu yang sedap, wangi vanilla dengan campuran susu kambing yang tiada hamis langsung. Dan yang menariknya kandungan MOMMA® Pregolact™ tiada gula, tiada krimer, rendah lemak dan bahan-bahan yang semulajadi.

Khasiat MOMMA® Pregolact™ buat Ibu Hamil dan Menyusu :
  • Memberi tenaga ekspres buat ibu yang sering kepenatan 
  • Menghilangkan rasa letih, lesu dan penat 
  • Meningkatkan imunisasi badan 
  • Merawat masalah kulit kepala gatal / rambut gugur 
  • Mengurangkan masalah kulit kering / eczema 
  • Merawat stress 
  • Mengurangkan alahan (Morning Sickness) bagi ibu hamil 
  • Menaikkan HB ketika hamil
  • Mengelakkan sakit pinggang dan kejang kaki 
  • Meningkatkan perkembangan otak bayi 
  • Mengurangkan risiko demam kuning 
  • Menjadikan anak cerdas dan bijak 
  • Menjadikan penggalak susu ibu (Milk Booster)
  • Melancarkan saluran susu 
  • Memekatkan susu ibu
Selama 7 hari mama mencuba MOMMA® Pregolact™ secara konsisten dengan minum air masak sebanyak 3 liter sehari, mama rasa breast mama cepat penuh, berat dan bengkak dalam masa 2 jam sahaja. Selain itu, mama perasan susu mama semakin pekat dan 'creamy' sampaikan Qeisya minum tengah malam dan kemudian dia tidur dengan nyeyak sehingga pagi. Hahh itu menandakan dia mendapat susu mama yang cukup dan cepat kenyang. Memang serasi untuk milk booster dan susu ibu mengandung dengan mama.

Yang paling best minum MOMMA® Pregolact™ dapat mengurangkan masalah eczema yang mama hadapi semenjak mama mengandung lagi. Hahhh satu lagi perubahan dengan MOMMA® Pregolact™ ini merawat masalah kulit kepala gatal mama ni. Tapi mama ingatkan setiap pengambilan produk ini bergantung kepada setiap individu yang berbeza. Ini hanya berdasarkan pengalaman mama minum MOMMA® Pregolact™ selama 7 hari.


Cara bancuhan dan amalkan setiap pagi. Ambil 4 skoop MOMMA® Pregolact™ bersama 150ml air suam. Kacau dan sedia untuk diminum.

Tips untuk milk booster dan susu ibu mengandung :
  1. 3 hari pertama minum 1x sehari. Tingkatkan kepada 2x sehari sekiranya perlu. Ibu hamil minum 1x sehari. 
  2. Minum air masak yang banyak sekurang-kurangnya 3 Liter sehari 
  3. Kerapkan penyusuan (direct feeding / pum) 
Mama sarankan khas untuk ibu yang hamil dan menyusu wajib mencuba MOMMA® Pregolact™ ini kerana ia sangat baik untuk tenaga dan memberikan kecergasan untuk ibu yang letih sepanjang hari. Selain itu, dengan meminum MOMMA® Pregolact™ dengan konsisten juga dapat meningkatkan kuantiti susu dan memekatkan susu kerana ia sebagai milk booster dan susu ibu mengandung khas untuk baby dalam kandungan.

Dengan kandungan berat 600g MOMMA® Pregolact™ boleh penggunaan untuk 30x dalam masa sebulan. Tak lupa juga MOMMA® Pregolact™ mempunyai sijil Halal yang diiktiraf oleh JAKIM dan telah mendapat kelulusan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia). So korang tak perlu ragu-ragu dengan MOMMA® Pregolact™ kerana ia bagus untuk milk booster dan susu ibu mengandung.

Qeisya happy jer tak meragam dan dia sangat aktif!!

Korang boleh tengok di bawah ini mama sertakan testimoni-testimoni yang berjaya dari pengguna yang sangat berpuas hati dengan MOMMA® Pregolact™. Kalau korang nak tengok testimoni yang lain boleh terjah sini http://bit.ly/testimonial Korang tengok la banyak feedback yang positive dari ibu-ibu yang mengatakan MOMMA® Pregolact™ sangat sesuai dijadikan milk booster dan susu ibu mengandung.

MOMMA® Pregolact™ | Milk Booster dan Susu Ibu Mengandung - Susu bertambah dan pekat

MOMMA® Pregolact™ | Milk Booster dan Susu Ibu Mengandung- Peningkatan dari 2 oz ke 4 oz 

MOMMA® Pregolact™ | Milk Booster dan Susu Ibu Mengandung - Dengan minum segelas Momma terus bengkak walaupun tengah period

MOMMA® Pregolact™ | Milk Booster dan Susu Ibu Mengandung - Dengan Momma sahaja anak kurang merengek dan susu makin bertambah

MOMMA® Pregolact™ | Milk Booster dan Susu Ibu Mengandung - Yang paling best anak tak meragam dan kenyang

Ok sapa kata menyusu anak ni mudah? Sangat susah untuk sempurnakan penyusuan susu ibu ini mesti memerlukan kesabaran, semangat dan keazaman yang tinggi kerana kita sebagai ibu ingin memberikan makanan yang terbaik untuk anak dengan susu ibu yang berkhasiat. Oleh itu, marilah kita mengambil milk booster dan susu ibu mengandung dari MOMMA® Pregolact™

Untuk maklumat lanjut dan sebarang pembelian milk booster dan susu ibu mengandung MOMMA® Pregolact™ boleh layari : 


Atau boleh terus datang ke kedai beralamat : 

MOMMA® Industries Sdn Bhd 
No 6-25-3, Tingkat 2, 
Jalan Medan Pusat Bandar 8A 
Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi 
Selangor Darul Ehsan 
Telefon : 016-923 6962 / 016-924 6962 

Google Map / Waze : Momma Club

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook