Press Release

Review | Veet Sensetive Touch Electric Trimmer

11:30 AM

Kalau sebut sahaja bab mencukur memang agak sensetif bagi sesetengah wanita. Mana taknya ada jer tempat yang sesentif dan rumit untuk menanggalkan bulu-bulu halus seperti kawasan intim dan bawah lengan yang memerlukan penjagaan yang lebih rapi. Sebelum ni memang mama guna jer alat-alat seperti pisau cukur dan pencabut bulu sampai teleng kepala. Hahhaa..



Terima kasih Veet Malaysia kerana melancarkan alat elektronik baharu yang memudahkan proses penjagaan dan perapian bulu. Mama tak terkecuali untuk mencuba sendiri produk nombor 1 dunia ini. Alat baharu ini dikenali sebagai Veet Sensetive Touch yang merupakan peranti terkini dengan pelbagai unit kepala boleh diguna dan diganti bagi memudahkan perapian bulu di bahagian tubuh yang sensetif.



Veet Sensetive Touch ini bersaiz kecil seperti berus gigi elektronik dan mudah dibawa kemana sahaja di dalam beg tangan serta membantu menyelesaikan masalah bulu dimana-mana jua. Ia sangat mudah digunakan dan tidak perlu risau terluka pada bahagian tersebut.


Antara yang terdapat dalam set Veet Sensetive Touch adalah :

Face : 
  • 1 x 2 Sided Trimming head – 16mm and 6mm 
  • 1 x comb attachment (2mm & 4mm) to uniform hair lenth 
  • 1 x Styler cap 
Other Body Areas :
  • 1 x 1 sided Trimming Head (20mm) 
  • 1 x comb attachment to uniform hair length 
Other Accessories :
  • 1 x Cleaning brush 
  • 1 x Beauty pouch to take it with you anywhere 
  • 1 x AA Battery

Lepas ni mama boleh lupakan pisau cukur dan pencabut bulu sebab dengan adanya Veet Sensetive Touch ini memudahkan mama untuk mencukur dengan mudah tanpa risau terluka lagi. Yang lagi menarik tentang Veet Sensetive Touch ini bukan sahaja boleh cukur pada bahagian sensetif tapi boleh juga merapikan kening, sideburns dan juga bulu-bulu halus di atas bibir dan juga muka. Selain itu, packaging yang sangat menarik dengan adanya beauty pouch lagi mudah untuk bawa ke mana sahaja.

Bagi yang berminat untuk membeli Veet Sensetive Touch ini dijual pada harga RM119.00 di kedai farmasi utama di seluruh negara serta ada juga terdapat melalui dalam talian.

Untuk maklumat lanjut mengenai Veet Sensetive Touch boleh layari :

Website : www.veet.com.my


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook