Product Review

Bluebells Ice Serum | Serum Ais Pertama Di Malaysia

3:03 PM

Anda bermasalah dengan kulit berminyak, kulit kusam dan masalah kulit yang lain? Susahkan kalau masalah yang seperti itu mengganggu kulit muka kita. Sampai satu tahap umur kita meningkat haruslah memerlukan penjagaan rapi dan menyapu serum di wajah tak kira siang dan malam untuk mendapatkan kulit yang cantik.

Serum merupakan rumusan khas yang berupaya untuk membawa nutrien menembusi lapisan kulit dalam dengan penyerapan pantas. Ianya tidak berminyak serta mempunyai formula intensif yang bermolekul kecil dengan kepekatan bahan-bahan aktif yang sangat tinggi. Kemampuan serum untuk masuk lebih jauh ke dalam lapisan kulit dapat memberi tindak balas yang sempurna terhadap kulit.


Baru-baru ini mama diperkenalkan untuk mencuba sendiri dengan serum ais ajaib dimana ia dapat hentikan kulit berminyak serta menghilangkan masalah kulit. Memang sesuai sangat dengan mama sebab muka mama berminyak macam nak goreng ikan jer. hahaha. Serum tersebut adalah Bluebells Ice Serum yang menggunakan teknologi nano Japan ini merupakan formula rawatan ais pertama di Malaysia. Keistimewaan Bluebells Ice Serum ini terdapat bahan Witch Hazel Ekstrak yang berfungsi untuk merawat sunburn dan menghalang pengelupasan di samping itu menegangkan kulit wajah. 

Kelebihan Bluebells Ice Serum ini dapat menghilangkan masalah seperti :-
  • Jeragat / Jerawat / Parut Jerawat
  • Mengurangkan Kulit berminyak
  • Tona kulit tidak sekata
  • Kulit kusam / Kulit wajah dengan pori yang besar / Kulit kering
  • Memberikan kelembapan pada kulit
  • Memudarkan kesan parut
  • Mencerahkan kulit
  • Memberikan khasiat vitamin pada kulit
  • Kulit wajah tampak lebih halus dan mulus
  • Menghalang pengeluaran melamin
  • Melindungi sinaran UV berbahaya
Untuk rangkaian Bluebells Ice Serum ini dibuat daripada ekstrak tumbuhan dan bunga bagi menghasilkan serum terbaik untuk kulit. Bagi Bluebells Ice Serum ini diformulasi di bawah pengawasan farmasi dan telah diuji oleh dematologi serta ia bebas dari paraben, warna, alkohol serta hypoallergenic. Produk ini 100% menggunakan bahan organik dan telah mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia [NOT170204283]


Terdapat vitamin beads A, C & E serta menthol crystal dalam serum ais ini.

Bluebells Ice Serum ini juga diperkaya dengan glutathionepearl extractaloe vera dan macademia oil yang membantu kulit agar lembab lebih lama dan membuat kulit menjadi lebih matte serta boleh terus memakai mekap dengan sempurna. Selain itu juga serum ini mengecilkan liang pori-pori yang besar di muka, mengurangkan kedutan serta meningkatkan kolagen kerana terdapat Palmitoyl Glycine dalam serum ini.

Cara penggunaanya sangat mudah. Selepas mencuci muka, calitkan Bluebells Ice Serum ini pada bahagian utama iaitu pipi kanan dan kiri, dahi, dagu dan hidung, kemudian ratakan ke seluruh wajah. Untuk mendapat kesan yang lebih cepat boleh pakai minima 2X sehari iaitu pada sebelah pagi dan juga sebelum tidur.

Antara testimoni yang berpuas hati dengan menggunakan Blubells Ice Serum ini.




Setelah seminggu lebih mama menggunakan serum ais ini mama paling suka teksturnya yang lembut, mudah menyerap ke dalam kulit muka dan yang pasti ia tidak melekit. Apabila sapu jer ke muka terus rasa sejuk bak salji gitu kerana ia diformulasi oleh crystal menthol yang menghasilkan rasa dingin dan sesuai merawat kulit yang sensetif. Yang paling mama suka serum ni mengurangkan minyak di wajah mama dan tiada sebarang pengelupasan langsung. Kandungan sebotol serum ini ialah 50 ml dan boleh bertahan sehingga 1 bulan setengah bergantung kepada kekerapan penggunaan.

Kulit muka rasa segar dan tidak berminyak dengan menggunakan Bluebells Ice Serum

Harga Bluebells Ice Serum 
RM 79.00 [Semenanjung Malaysia]
RM 89.00 [Sabah & Sarawak]

Untuk maklumat lanjut dan sebarang pembelian boleh hubungi :

Facebook : www.facebook.com/bluebellsiceserum

Instagram : www.instagram.com/putrilya

Telefon : 017-2372 681

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook