Advertorial

The Best Cool Indoor Playland Di Malaysia | Dreamworld Playland

11:21 AM

Kanak-kanak dengan taman permainan tidak dapat dipisahkan. Kalau bagi diaorang bermain mesti mereka akan explore habis semua kawasan. Ok ok mama nak citer skit pasal tempat permainan indoor sejuk pertama di Malaysia iaitu Dreamworld Playland yang bakal dilancarkan di Starling Mall, Damansara dan IOI City Mall, Putrajaya.

Dreamworld Indoor Play Centre merupakan pusat hiburan untuk kanak-kanak yang berkonsepkan indoor khas untuk kanak-kanak yang berusia 2 tahun sehingga 12 tahun. Playland ini berkonsepkan mengekplorasi dan kemahiran berfikir sambil ditemani ibu bapa masing-masing. 


Ruang Dreamworld Indoor Playland adalah seluas 6000 kaki persegi yang boleh memuatkan seramai 120 orang kanak-kanak. Dengan ruang yang luas ini kanak-kanak boleh bermain, meneroka, melihat serta berlari dengan bebas. Bukan setakat kanak-kanak malah ibu bapa pun boleh masuk menemani anak-anak mereka bermain. 




Dengan kombinasi idea yang menarik ini dapat membentuk minda yang aktif dan kreatif buat kanak-kanak yang sedang membesar. Jadi mereka lebih aktif dan ingin lebih tahu serta dalam masa yang sama mereka dapat bergaul dan berinteraksi dengan kanak-kanak yang lain. 

Selain itu juga, kanak-kanak yang masuk ke Dreamworld boleh bermain sehingga berapa lama mereka inginkan. Mereka juga turut dapat makanan dan minuman percuma dan mereka boleh menggunakan dewan serba guna serta mendapat kad jemputan di situ. Yang paling menarik kanak-kanak berpeluang bertemu dengan maskot Eskimo. 


Bagi ibu bapa yang inginkan anak-anak mereka datang bermain di sini, pihak Dreamworld mensarankan ibu bapa boleh buatkan membership sehingga 6 bulan. Antara kelebihan membership ini adalah akan mendapat RM288 voucher tunai sempena hari lahir, percuma passbook Dreamworld, jemputan khas aktiviti di Dreamworld dan 20% diskaun untuk servis Drop & Shop.

Selain itu, ibu bapa boleh juga menyewa ruangan di Dreamworld untuk sambutan hari lahir dan Dreamworld akan berikan pakej harga yang menarik.

PAKEJ SAMBUTAN DAN PARTY

IOI City Mall
Isnin - Jumaat : RM65
Sabtu, Ahad dan cuti Umum : RM75

The Starling Mall
Isnin - Jumaat : RM68
Sabtu, Ahad dan Cuti Umum : RM78.00


BAYARAN TIKET MASUK 

IOI City Mall
[Isnin - Jumaat] RM45
[Sabtu, Ahad & Cuti Umum] RM55
Super Saver (3 tiket) : RM107
6 Bulan Membership : RM288

The Starling Mall
[Isnin - Jumaat] RM48
[Sabtu, Ahad & Cuti Umum] RM58
Super Saver (3 tiket) : RM108
6 Bulan Membership : RM288

Ok ibu bapa di luar sana tak teruja ke? Apa kata save the date pada 25 May 2017, di mana korang akan dapat menikmati 3 hari promosi iaitu beli 1 percuma 1 tiket di Dreamworld Playland. 

Untuk maklumat lanjut, sila layari :-

DREAMWORLD Indoor Play Centre

IOI City Mall
L2-16, Level 2, IOI City Mall
Putrajaya Selangor
Telefon : 012-702 9509 [Hazwan]

The Starling Mall
S-202, The Starling Mall
No 6 Jalan SS 21/37, Damansara Uptown,
Petaling Jaya, Selangor
Telefon : 012-721 9509 [Yoong Fui]

Facebook : www.facebook.com/dreamworldplayland
Email : info@dreamworldplayland.com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook