Advertorial

FEMILAC | Milkbooster Berkesan Untuk Ibu Menyusu

9:30 AM

FEMILAC | Milkbooster Berkesan Untuk Ibu Menyusu - Alhamdulillah Allah masih lagi beri rezeki kat mama untuk menyusu Qeisya sampai sekarang. Hampir 11 bulan Qeisya menyusu dengan susu badan sepenuhnya. Itulah niat mama hendak menyusu Qeisya sehingga umur dia 2 tahun. Bukan satu benda yang mudah yer kawan-kawan, memang agak struggle nak menyusu dari selepas bersalin sehingga sekarang ni. Bukan sahaja niat tapi kita sebagai ibu banyak berkorban masa dan tenaga untuk memberikan makanan yang terbaik untuk anak. Jadi sebagai ibu mama akan pastikan bagaimana untuk banyakkan susu badan. Korang tahu tak FEMILAC | Milkbooster Berkesan Untuk Ibu Menyusu

FEMILAC | Milkbooster Berkesan Untuk Ibu Menyusu
Femilac Milkbooster #tibetibengkak merupakan produk terbaru daripada Feedmilk iaitu satu jenama yang tidak asing lagi dalam dunia fashion ibu menyusu yang sememangnya popular dengan mencipta baju menyusu untuk ibu-ibu menyusu terus berfesyen walaupun sedang menyusu badan. 

Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini diperbuat daripada bahan utama yang telah dipercayai untuk menambah susu badan iaitu Fenugreek, Alfalfa, Spirulina, Habbatus Sawda, Madu, Kismis, Soya, Kurma dan Susu Kambing menjadikan Femilac memang produk tambah susu badan yang berbeza dengan yang berada di pasaran serta wajib di miliki semua ibu-ibu menyusu di Malaysia. 


Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini berperisa vanilla yang sangat exclusive dan pengambilan hanya sebiji tablet serta kunyah sahaja. Dengan hanya sebiji tablet sangat membantu ibu menyusu yang menghadapi masalah kurang susu badan atau susu cair. Dek kerana sebab ini bayi kurang sihat dan bayi kurang nyenyak tidur setiap hari. 

Dengan FEMILAC Milkbooster #tibetibengkak menjadikan :
  • Bayi lebih kenyang 
  • Tidur bayi lebih berkualiti 
  • Susu badan berkhasiat
  • Susu badan pekat
  • Hidup Berkualiti 

Bagi ibu-ibu menyusu amat menggalakkan mereka mengambil Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini kerana ia memperbanyakkan susu ibu dan memekatkan susu serta susu menjadi lebih berkhasiat. Dengan ini ibu menyusu tidak lagi stress kerana dengan Femilac Milkbooster #tibetibengkak membuatkan bayi menyusu kenyang dan mudah tidur pada waktu malam. Pengambilan Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini sangat mudah, korang hanya perlu kunyah sebiji tablet dan korang tak perlu lagi membancuh macam produk yang lain. Dengan adanya tablet Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini mudah untuk dibawa kemana sahaja yang paling penting tablet ini bukan ubat tau tapi supplement yang selamat kepada ibu dan anak. Selain memperbanyakkan susu ibu Femilac ini juga membantu mencantikkan kulit ibu juga. 

Untuk pengetahuan semua, Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini didatangkan dengan packaging sangat exclusive dengan warna pastel yang comel. Terdapat 2 botol iaitu botol besar 60 tablets bertahan selama sebulan dengan harga RM70.00 manakala botol kecil 30 tablets untuk separuh bulan hanya RM45.00 sahaja. 


Pada bulan Julai yang lepas, Femilac telah mengeluarkan produk Femilac Milkbooster #tibetibengkak dalam trial pack khas bagi ibu-ibu menyusu yang ingin mencuba dahulu. Dalam trial pack Femilac ini mengandungi 13 tablets dengan harga RM13.00 sahaja. Bagi yang ingin mencuba dahulu boleh dapatkan trial pack Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini insyAllah ibu-ibu yang mencuba pasti confirm beli yang botol punya. 

Di sini mama sertakan testimoni yang telah berjaya mengamalkan Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini dari ibu-ibu di luar sana. Sangat mengujakan baca testimoni dari ibu-ibu ni semuakan. 

Woww peningkatan jumlah susu hanya makan 2 tablet pagi dan malam

Tak sampai 2 jam dah bengkak!! Woww

Bagi ibu-ibu dan yang bakal ibu untuk dapatkan Femilac Milkbooster #tibetibengkak ini boleh terus datang ke butik atau hubungi stokis-stokis Femilac dan korang boleh COD dengan mereka ya. Untuk lebih mudah korang boleh beli secara online juga tau. 

Untuk maklumat lanjut & pembelian Femilac Milkbooster #tibetibengkak layari :-

FEEDMILK BOUTIQUE
H50-1, Jalan Serai Wangi
M16/M Alam Avenue 2
40200 Shah Alam 
Selangor 

Waktu perniagaan 
Selasa - Ahad
[11.00 pagi - 8.00 malam]

Alamat HQ
FEEDMILK BOUTIQUE SDN BHD
No 9A Tingkat 1
Jalan Keluli AK7/AK Seksyen 7
40000 Shah Alam
Selangor 

Website : www.feedmilk.com
Facebook : www.facebook.com/FemilacHQ
Instagram : www.instagram.com/feedmilk
Hotline : 03-3362 6516

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook