New release

JUS ANASERA | Membantu Pertumbuhan Kanak-Kanak Seawal 1 Tahun

9:00 AM

Jus Anasera “Segar Bertenaga Sepajang Masa” telah dikeluarkan dan dipasarkan oleh syarikat APC READINESS GLOBAL SDN BHD, sebuah syarikat Muslim dari Melaka yang sudah 16 tahun berpengalaman dalam jualan produk kesihatan dan pendidikan awal kanak-kanak. Jus ANASERA ialah makanan tambahan kanak-kanak yang tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Mineral yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.


Kini ibubapa boleh mendapatkan Jus Anasera sebagai makanan tambahan terbaik untuk kanak-kanak kerana jus ini mengandungi makanan 'GRED TERBAIK' seperti Kurma, Kismis, Madu, Pegaga, Delima, Buah Tin, Bacopa, Habatus Sauda, Ginko Biloba dan Minyak Zaitun. Jus Ansera ini menjadi pilihan ibubapa dan rakyat Malaysia kerana kandungan di dalam Jus Anasera mempunyai sumber yang tinggi dengan Serat, Vitamin, Mineral dan Nutrisi yang lain. 

Di samping itu, Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak. Setiap bahan yang terkandung di dalam Jus ANASERA memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulullah S.A.W melalui ayat-ayat suci Al-Quran dan juga Hadis.


Dengan amalan pengambilan gabungan makanan sunnah melalui Jus ANASERA bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak- anak memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian. 

Syarikat ini amat mementingkan produk yang berkualiti, suci dan berkesan. Teraju Jus ANASERA bukan sahaja mementingkan keuntungan malahan mencari keberkatan dalam perniagaan yang dijalankan. Jus Anasera ini telah mendapat Selangor Execellent Business Award pada tahun 2015 dan 2016. Selain itu telah produk ini telah diiktiraf sebagai Amalan Pengilang Yang Baik (GMP) mendapat pengiktirafan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.


Jus ANASERA ini diformulasikan khas kepada kanak kanak seawal 1 tahun dan keatas. Ibu yang mengandung juga boleh mengamalkan jus ANASERA kerana ianya adalah pemakanan sunnah. Di samping itu dapat membantu tumbesaran dan melengkapkan nutrisi bayi di dalam kandungan. Produk ini juga dapat menambah susu badan bagi si ibu.

Cara Pengambilan : 1 botol Jus ANASERA di datangkan dalam bentuk cecair dan mengandungi 280ml. Dicadangkan minum guna sudu PLASTIK dan hanya 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum



Jus Anasera dijual dengan harga RM79.90 (Semenanjung) dan RM84.90 (Sabah & Sarawak). Untuk pembaca blog sebanyak diskaun 30% dengan memberikan kod PROMO JUSANASERA

Untuk maklumat lanjut dan pembelian Jus Anasera boleh dapatkan di : 

Website : www.anaseraworld.com 
Facebook : www.facebook.com/anaseraworld 
Instagram : www.instagram.com/anaseraworld 
Tel : 06-2339944

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook