Lirik Lagu

Lirik Lagu Hero Seorang Cinderella | Fattah Amin & Fazura

12:30 AM

Lirik Lagu Hero Seorang Cinderella | Fattah Amin & Fazura - Entah kenapa mama tetiba suka depa dua ni. Hahaha.. Padahal mama tak pernah tengok pun drama Hero Seorang Cinderella ni. Belum ada kesempatan nak marathon lagi. Since lepas FattZura balik dari Umrah n then pasal tetiba depa bertunang. Tup tup lepas tu kawin jadi suka pulak. Hohoho. Sweet gilerlah masa tengok video akad nikah dia orang ni.. Dah mama baru nak layan lagu ni. Jom kita dengar Lirik Lagu Hero Seorang Cinderella | Fattah Amin & Fazura.


Lirik Lagu Hero Seorang Cinderella | Fattah Amin & Fazura

Kau buatku tertanya 
Dikali pertama 
Bertentangan mata 

Ku selalu merindu 
Hadirnya bayangmu 
Kau cuit hatiku 

Hanya kau yang ku mahu 
Sayang jangan terburu 
Sampai bila harus ku tunggu 
Oh sayang ku malu 
Baby baby can't you see 
You and I are meant to be 
Hanya kita berdua 

Sayang bukan ku tak mahu 
Bertemu dengan mu 
Sayang, siapa la aku 
Jangan la bimbang 
Sayang, kan ku bina istana 
Engkau permaisuri ku


Bestkan.. agak-agak drama depa best tak.. Alahai malasnya nak layan drama ni.. satgi kalo dah terlayan mau kena marathon sampai habis. Sekarang memang takder masa nak layan lagi.. Nenantilah huhuhu kerja blogging pun banyak yang tertunggak.. Ok la ada la entri santai skit.. asyik entri job jer.. kang korang pun bosan jugak kan.. 

Love,
/>

You Might Also Like

1 Comments

  1. hi. jmput la join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete

Like us on Facebook