Web Review

Showtimes2u | Website Memudahkan Bagi Kaki Wayang

9:00 AM

Showtimes2u | Website Memudahkan Bagi Kaki Wayang - Agak lama tak menonton wayang di pawagam ni. Sebelum ada anak-anak mama dengan en papa rajin tengok movies terbaru di pawagam. Heheh since ada anak-anak memang kuranglah aktiviti kami ni. Kalau movies yang melibatkan anak-anak pasti mama bawak mereka tau. Punyalah lama tak tengok wayang sampai movies terbaru yang best pun mama tak tau. Korang pernah dengar website showtimes2u.com tak? Nasib ada website Showtimes2u | Website Memudahkan Bagi Kaki Wayang bolehlah tahu serba sedikit pasal movies yang baru akan ditayangkan di pawagam.

Showtimes2u | Website Memudahkan Bagi Kaki Wayang

Untuk pengetahuan semua, website Showtimes2u ini masih dalam proses dibangunkan. Kemungkinan dalam 2 hingga 3 minggu website ini bakal dilancarkan. So korang stay tune ya. Mama perhatikan website ni memang sangat bagus bagi pengemar kaki wayang. Sebabnya untuk movies terbaru yang akan ditayangkan di pawagam pasti ada latest traillers movies tersebut di sini. Oleh itu, sebelum korang menonton movies terbaru di pawagam bolehlah korang tengok atau baca dulu trailers movies itu samada best ker tidak. Heheh jangan main serbu tengok end up korang menyesal.


Yang lagi menarik di website Showtimes2u ini korang boleh tengok semua pawagam bergabung. Tak kiralah GSC ker, MBO ker, TGV ker, LFS ke semuanya ada di website Showtimes2u. Dan lagi best semua pawagam seluruh Malaysia ada tau. Jadi lepas ni kalau korang nak tengok masa showtime movies di pawagam yang masih available korang boleh masuk website ni. Menarikkan.

Dengan adanya website Showtimes2u ni mama rasa lagi mudah mama nak survey dan check movies terbaru yang berada di pawagam. Sebelum mama beli tiket bolehlah mama baca traillers movies tu sebelum mama menontonnya nanti. Kalau menarik dan best movies tu pasti mama akan menontonnya dengan keluarga tersayang. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Showtimes2u ini, boleh like dan layari Facebook page www.facebook.com/cinemaonline dan website  www.showtimes2u.com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook