Product Review

ACNE FIGHTING Dengan Acne Soothing & Good Bye Mata Panda Dengan Micrite Eye Cream Dari Swissvita

12:19 AM

Umur dah masuk 3 series ni kalau masalah seperti jerawat di muka dan eye bag di bawah mata memang menghantui diri mama. Kalau eye bag tu yer memang tak nafikan sebab kurangnya tidur mengakibatkan lingkaran bawah mata dan eye bag berkilo-kilo. Fuh jangan tak tahu miss jerawat pun kekadang seronok duk buat taman kat muka mama ni. Hahaha. Jadi, mama perlu mencari insiatif macam mana nak mencegah masalah ni semua.


Mama nak perkenalkan produk yang mama guna untuk fighting jerawat dan hilangkan mata panda dengan produk dari Swissvita. Produk Swissvita yang mama maksudkan adalah Swissvita Acne Solution Soothing Cleanser Cream dan Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream. Apa yang menarik dengan 2 produk ni ok mama citer nanti.


Swissvita merupakan pakar kecantikan dalam perubatan. Dan mereka ada makmal Swissvita untuk menyelesaikan masalah kulit tanpa perlu pembedahan yang merbahaya. Swissvita ini adalah jenama diformulasi dari Switzerland tau dan semuanya telah diuji secara klinikal oleh ahli dermatologi. Jangan tak tahu Swissvita tersenarai sebagai Yahoo Top 10 Cosmeceutical award lagi. Kalau dah dapat award ni memang produk dia tip top la mama cakap. Produk Swissvita sangat terbaik kerana 
  • Tanpa Paraben
  • Tanpa Alkohol
  • Tanpa Pewangi
  • Tanpa Sulfat
Swissvita Acne Solution Soothing Cleanser Cream


Acne Soothing ini sejenis pencuci muka cream yang sangat lembut untuk mencuci jerawat di wajah. Bukan itu sahaja Acne Soothing ini sangat sesuai untuk kulit berminyak dan kombinasi. Kalau kita rajin cuci muka sekali pun tetapi ia masih tidak dapat membantu mengatasi masalah kulit seperti sel-sel kulit mati dan berminyak. Dek kerana ini pori-pori tidak dapat bernafas dan jerawat mula terbentuk. 


Jadi apa yang perlu buat harus mencari pembersih yang mengandungi asid sitrik kerana ia sangat berfungsi untuk mencuci liang pori sehingga dari dalam, mengimbangkan minyak di wajah seperti pada zon T. Dengan produk Acne Soothing ini diperbuat dari perubatan dan anti radang serta antioksidan. Ia sangat pantas dan berkesan pada pelbagai jerawat serta keberkesanan boleh dilihat dalam tempoh 1 minggu. Bau cleanser cream ni macam ubat jerawat tapi korang jangan risau takder la bau kuat macam produk jerawat jenama lain. Pencuci cream ni lembut jer lepas cuci kat muka dan muka akan rasa lembap sepanjang hari.


Cara sangat mudah hanya guna pada sebelah pagi dan malam setiap hari. Picit sedikit pada tapak tangan kemudian cuci pada seluruh muka. Kemudian bilas sehingga bersih dan keringkan perlahan-lahan. 

Kuantiti & Harga : 100 gram | RM80.00

Boleh dapatkan produk ini di AEON Dato Onn, Johor Bahru atau secara online di website official Allyoung.my dan online store di HERMO, Zalora dan Lazada Malaysia. 

Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream


Siapa sini yang ada masalah mata panda, eye bag berkilo-kilo? Hahh ni mama suggest Swissvita 3D Micrite All Use Eye Cream. Korang nak tahu dengan hanya 7 saat sahaja dengan ajaibnya selamat tinggal mata panda. Woww menarik kan. Formula dari AC-11 x B12 ini sangat baik untuk penjagaan kulit tau. Packaging Eye cream ini sangat berteknologi tinggi dengan menggunakan alluminium sealed package kerana untuk melindungi keaktifan cream tersebut.


3D Micrite All Use Eye Cream sangat berkesan serta sesuai bagi semua kulit untuk menghilangkan kedutan dan mencerahkan eye bag yang hitam bawah mata. Dengan sapu sahaja eye cream ini dalam masa 7 saat sahaja boleh katakan selamat tinggal kepada mata panda. Bagi yang bengkak pada bawah mata tu pun boleh kurangkan kalau sapu dengan secara konsisten. Tekstur cream tidak berminyak dan bau pun tak kuat mana so sangat mudah untuk dipakai pada sebelah pagi dan juga malam.


Caranya cukup mudah sahaja. Picitkan sedikit Micrite All Use Eye Cream pada hujung jari kemudian sapu secara bulatan pada bahagian bawah mata sehingga cream meresap ke dalam kulit. Dengan gunakan eye cream ini boleh gembira kerana eye bag, garis-garis halus serta bengkak bawah mata berkurangan. 

Kuantiti & Harga : 15 gram | RM115.00

Boleh dapatkan produk ini di AEON Dato Onn, Johor Bahru atau secara online di website official Allyoung.my dan online store di HERMO, Zalora dan Lazada Malaysia.


Bagi yang ingin membeli dan dapatkan produk ini mama nak bagi kod diskaun di bawah ni sebanyak RM10.00 dengan tiada perbelanjaan minimum apabila korang beli di website official Allyoung.my  sahaja [Kod Diskaun ini sah sehingga 28 Feb 2018]

SWA10

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :-

Website : www.allyoung.my
Facebook : www.facebook.com/swissvitamalaysia
Instagram : www.instagram.com/swissvitamy

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook