Lirik Lagu

OST Kekasih Paksa Rela | Pasti By Cherpen Band

12:49 PM

Asal ada drama baru yang best kat tv jer mulalah mengagau mama google tajuk lagu dan lirik lagu tu. Hehehe.. nyanyi tau tapi tajuk tak tau.. hahaha.. senang jer ko taip jer ost kekasih paksa rela hahhh belambak keluar.. Tapi cerita ni best ok.. terenyeh-renyeh mama tengok tetiap kul 7 malam. Anak-anak pun redha sebab mama nak layan citer ni.. kekekek depa marah la sebab tak dapat tengok upin ipin. Hahh peduli apa mama.. mama nak layan 26 episod jer. Dahh jom layan lagu ni.. syiok pulak pak cik Remy ni berlakon dengan budak sekolah. Hensem kan pakcik remy ni hahaha mateyla mama kalo dah terlanggut drama kul 7 malam ni.. 


Pasti By Cherpen Band

Teringat lagi tentang engkau 
menggambarkan kenangan kita waktu dahulu 
mana sahaja kau berada 
mengharapkan semoga engkau memikirkanku 

dimata hilang jangan dihati 
meminta akan ada waktu 
untuk bertemu 

semestinya nanti 
engkau kembalikan sentuhan lembutmu lagi 
akan juga nanti 
angin meniupkan rindu padamu 
teringat lagi senyumanmu 

begitulah erti sebenarnya ketenangan 
walau dimana kau berada 
imaginasikan segalanya tentang kita 
dimata hilang jangan dihati 

meminta akan ada waktu 
untuk bertemu 
semestinya nanti 
engkau kembalikan sentuhan lembutmu lagi 

akan juga nanti 
angin meniupkan rindu padamu 
semestinya nanti engkau 
kembalikan sentuhan lembutmu lagi 

akan juga nanti 
angin meniupkan rindu padamu 
semestinya nanti 
engkau kembalikan sentuhan lembutmu lagi 

akan juga nanti 
angin meniupkan rindu padamu


Love,
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. eh sama plak entry kita ptgni..eh 28 episod td bc ...best lagu ni kn

    ReplyDelete
  2. hahaha.. Nurul memang layan lagu ni.. best ! :D

    ReplyDelete

Like us on Facebook