Product Review

Peminat Bola Sepak? Jom Join Let's Go Contest Manchester Dengan DASHING

7:50 AM

Lelaki dengan bola sepak memang tidak dapat dipisahkan. Ia dah macam jadi sebahagian budaya Malaysia tidak kira muda atau tua untuk minat bola sepak sampai sanggup menonton perlawanan bola sepak secara langsung di TV. Liga Perdana Inggeris adalah salah satu bola sepak paling popular dengan jumlah pengikut tertinggi walaupun di Malaysia. Ramai peminat bola sepak yang bermimpi ingin menonton perlawanan di salah satu stadium terkenal itu akan menjadi kenyataan. Nak tahu caranya baca sampai habis ok. 


DASHING adalah jenama dandanan lelaki terkemuka yang memahami perasaan semangat lelaki untuk dunia bola sepak. Oleh itu, DASHING sedang menjalankan peraduan untuk tahun ke 3 iaitu Let's Go Contest Manchester! Dengan penginapan percuma selama 4 hari 3 malam pergi balik ke Manchester, United Kingdom untuk 6 pemenang bertuah yang akan termasuk tiket VIP bagi menonton perlawanan secara langsung antara MCFC vs MU sebagai hadiah utama dalam Let's Go Manchester Contest! Empat hari pengalaman yang cukup menarik di Manchester, Inggeris!

Bukan itu sahaja pemenang akan menonton 2 daripada kelab bola sepak terbesar di dunia yang akan bertarung menentang satu sama lain dari tempat duduk VIP di Stadium Etihad tetapi juga termasuk lawatan ke Muzium dan Stadium Bola Sepak Kebangsaan seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Selain itu, peluang untuk berinteraksi dan autograf daripada beberapa Legenda MCFC. Di samping itu, para pemenang akan dapat Tour Mystery Magical di mana mereka akan dibawa ke lokasi badn muzik terkenal, The Beatles


Caranya cukup mudah sahaja. Korang hanya perlu
  • Beli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit 
  • Tangkap gambar resit dengan jelas sebagai bukti pembelian dan Whatsapp Nama Penuh, Nombor IC / Nombor Passport & nama outlet
  • Hantar ke nombor +6016-9972373
Sangat mudah apa tunggu lagi cepat hantar sekarang. Sertai sekarang dan jadilah yang berdiri di barisan VIP untuk menonton perlawanan secara LIVE di hadapan mata dengan 50,000 peminat dengan hanya pembelian DASHING jenama penjagaan lelaki terkemuka di Malaysia!. Peraduan ini akan berakhir pada 31 Januari 2018.


En papa suka dengan bauan perfume DASHING Hattrick Limited Edition EDT dan DASHING Ultimate Kick Limited Edition Deodorant Body Spray. Untuk perfume sangat wangi dan bau yang segar maskulin sejati. Yang penting perfume dia tak bau keras dan menusuk hidung. Manakala Deodorant Body Spray dengan perlindungan 24 jam cukup sesuai dengan kerja en papa yang sentiasa terdedah dengan cuaca yang tidak menentu. Dengan formula cepat kering tidak perlu risau kesan sisa putih pada pakaian dan juga kulit.

Untuk dapatkan maklumat lanjut, boleh layari website DASHING www.dashing.com.my , Facebook Dashing www.facebook.com/Dashing.MY atau hubungi nombor talian 03-8023 8311.

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook