Event

Jom ke KidZania GO! Di Quill City Mall Kuala Lumpur

5:39 PM

Korang minggu depan kan dah start cuti sekolah. Mesti anak-anak paling tak sabar nak bercuti dari sekolah kan. Bukan jer anak-anak tak sabar tapi mama pun tak sabar nak cuti jugak. Dah cuti sekolah pasti ibu bapa akan bawa anak-anak pergi bercuti kan. Bagi yang tidak pergi bercuti ke mana tu apa kata korang ke KidZania City Mall KL di Quill City Mall Kuala Lumpur. Apa yang menarik tu ok jom baca entri ni yer. 


Sempena cuti sekolah ni, Quill City Mall Kuala Lumpur mengadakan program menarik iaitu KidZania GO! @ Quill City Mall Kuala Lumpur dari 19 Mac - 25 Mac 2018 bermula jam 10.00 pagi hingga 9.30 malam

Terdapat 8 aktiviti menarik di KidZania Go! seperti :-
  • Sharp Air Quality Control
  • Scott's Research Lab
  • Mc Donald's Fitness Centre
  • Magic Studio 
  • TV Studio
  • Volvo - Stop, look and wave
  • Court House
  • Recyling Centre
Ada lagi menarik tau. Korang boleh tebus tiket KidZania Go! @ Quill City Mall Kuala Lumpur secara PERCUMA apabila korang membelanjakan RM38 dalam satu resit di mana-mana outlet di Quill City Mall Kuala Lumpur

So apa tunggu lagi jom habiskan cuti sekolah dengan aktiviti menarik yang pasti anak-anak akan teruja di KidZania Go ini. Untuk maklumat lanjut boleh layari www.quillcitymall.com.my

Love,
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. Wahhhh.... Menarik dan pasti ramai ibu bapa berpusu-pusu ke Quill City Mall cuti sekolah minggu depan. Ok juga ni bawak anak-anak buah LeYa ke sini..

    ReplyDelete

Like us on Facebook