Selamat Ulang Tahun Yang Ke 125 Johnson's Baby!

2:55 PM

Selamat Ulang Tahun Yang Ke 125 Johnson's Baby! | Ramai yang dapat surprise dari Johnson's Malaysia. Tapi mama tak dapat pun huhuhu sedih ingatkan tak tersenarai. Petang selasa dapat panggilan tanya ada kat rumah ker tak. Sekali surprise dari Johnson's Malaysia. Wowww terus tersenyum tengok nama mama dekat ballon besar tu. Heyy mana pernah dapat surprise macam ni. Rasa macam nak lompat-lompat jer syiok tau.

Selamat Ulang Tahun Yang Ke 125 Johnson's Baby!
Untung Qeisya dapat hadiah barangan Johnson's Baby ni. Mama dan anak-anak memang pengguna tegar barangan Johnson's ni. Dari anak pertama lagi mama guna produk Johnson's Baby memang best wangi jer. Yang kerap mama guna mandian dan lotion pink tu!. Bebudak ni kulit depa lembut jer guna lotion Johnson's Baby. 

Tak sangkakan sekejap jer Johnson's Baby dah menyambut ulang tahun yang ke 125 tahun. Kira dari zaman tok nenek kita dah ada yer produk Johnson's Baby ni kan. Tahniah Johnson's Baby! Semoga produk Johnson's Baby akan dikenali ramai dan menjadikan produk barangan bayi yang pertama di dunia. 

Antara produk Johnson's Baby yang mama terima. 

Korang nampak tak tin vintage biru limited edition  yang ada tertera nama mama. Hahh ni nak bagitau ni kat semua macam mana nak dapat tin vintage biru tu.


Sempena ulang tahun Johnson's Baby yang ke 125 tahun, Johnson's mengadakan contest dan boleh memenangi Limited Edition Tin Vintage dengan tertera nama sendiri. Caranya cukup mudah sahaja. 

Langkah 1 
Snap dan kongsi gambar moment anda atau dengan ahli keluarga dengan mana-mana produk Johnson's di Instagram

Langkah 2 
Masukkan caption ringkas, tag @JohnsonsBabyMY dan hashtag #Johnsons125Years

Untuk maklumat lanjut boleh layari : http://bit.ly/Johnsons125YearsTC

Terima kasih Johnson's Baby Malaysia for this surprise.

Untuk maklumat lanjut boleh layari :


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook