Product Review

Manfaatkan Mahkota Keperibadian Dengan Schwarzkopf Extra Care

11:51 PM

Schwarzkopf adalah nama yang sinonim dengan kualiti, kebolehpercayaan, kepakaran dan inovasi dalam industri penjagaan rambut, warna dan gaya. Landasan Schwarzkopf telah menjadi permulaan untuk kebanyakan trend gaya di sepanjang tahun. Tahun ini, jenama ini mengambil langkah jauh dari stereotaip kecantikan konvensional dan merangkumi kepelbagaian dan ungkapan individu gaya, fesyen dan kecantikan.


Pada majlis pelancaran yang diadakan di Talent Lounge, 3 top influencer Malaysia dapat mempamerkan gaya kegemaran mereka dan berkongsi cerita peribadi tentang pilihan gaya rambut mereka. Sharifah Eleen Al-Baity suka mengayakan rambutnya dengan ciri santai dan riang yang mudah dicapai dan mencerminkan kemahuannya yang semangat bebas. Selebriti tempatan, Mawar Rashid, adalah penggemar gaya rambut yang mudah dan elegan. "Gaya rambut yang abadi amat disanjungi dan kelihatan cantik di setiap sudut; sempurna untuk seseorang yang perlu bersiap-sedia untuk foto pada bila-bila masa.


Kempen #createyourstyle merangkumi gaya individu dan menggesa pengguna untuk memiliki keyakinan untuk memakai gaya kegemaran anda dengan cara yang terbaik. Schwarzkopf menetapkan peringkat untuk kepala rambut yang bersih dan sihat dengan produk yang boleh dipercayai seperti Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Shampoo, Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Conditioner dan Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Express Repair Spray.

Dengan penjagaan rambut yang baik, ia adalah lebih mudah untuk mecapai gaya rambut yang anda mahu. Kami berbesar hati untuk menyampaikan produk yang boleh dicapai dengan kebolehpercayaan dan kualiti yang sinonim dengan jenama Schwarzkopf yang semua dapat dinikmati. Extra Care Hydro Collagen kami mempunyai kompleks Hyaluronic Acid dan Collagen yang menyerap kelembapan jauh ke dalam rambut dan menguncinya lebih lama, supaya rambut anda kelihatan lebih berkilau dan lebih lembut dalam apa jua gaya yang anda pilih!



Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen terdiri daripada:

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Syampu menawarkan pembersihan harian untuk rambut normal atau kering dan kasar. Mengembalikan keseimbangan kelembapan optimum, menghasilkan rambut yang sihat yang bersinar. Keadaan formula pH 4-5 dengan Marine Collagen & Hyaluronic Acid mengoptimumkan penyerapan kelembapan dan pengekalan, menjadikan rambut kelihatan lebih licin dan berkilau. (200ml dengan harga RM 18 dan 400ml dengan harga RM 28)


Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Conditioner yang memberikan keseimbangan semula penghidratan yang tepat untuk rambut normal atau kering dan kasar. Penghidratan tahan lama dan kesan kelancaran selama 72 jam. Gabungan sempurna untuk sinaran berkilau. (400ml dengan harga RM 29)


Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Express Repair Leave in conditioner menyampaikan regenerasi dan kelembapan yang intensif yang memperbaiki struktur rambut dan melancarkan permukaan rambut sambil meninggalkannya mudah untul menyikat. (150ml dengan harga RM35)


Pelbagai rangkaian produk penjagaan rambut Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen boleh didapati di farmasi Guardian dan Watsons yang terpilih di seluruh negara. Harga runcit dari RM18 hingga RM35.


[Review Mama]
Hampir seminggu mama guna rangkaian Schwarzkopf Extra Care terdiri dari shampoo dan conditioner. Pertama kali mama guna produk ni mama ingatkan harga sebotol shampoo dan conditioner ni mahal tapi seriously murah dan berpatutan. Tekstur dan bau shampoo dan conditioner memang wangi dan rambut rasa terurus. Menariknya shampoo dan conditioner ni mengandungi collagen yang mampu memperbaiki rambut yang rosak. 

So far mama memang suka sangat dengan shampoo dan conditioner ni memang wangi jer rambut walau 2,3 hari tak cuci rambut pun still wangi dan lembut. Hehehe.. rambut panjang so malas la skit nak kerap basuh. Hahaha. Jangan tak tahu sikat dengan jari pun boleh jer uolls. Selain itu, rambut yang rosak dan kering bahagian hujung rambut kembali normal yeaaa.. Sukalah shampoo dan conditioner Schwarzkopf Extra Care. Memang terbaik!!! korang cubalah.. mama sampai sudah tak reti sebut nama shampoo ni hahaha. 

Untuk maklumat lanjut boleh layari :-


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook