Product Review

Supplement CCM Duopharma Yang Halal Untuk Kesihatan & Kecergasan Sekeluarga

10:35 AM

Setiap pengambilan ubat-ubatan dan supplement, mama selalu menitik beratkan semua ubat-ubatan dan supplement itu adalah Halal. Mencari dan memilih ubat dan supplement yang Halal adalah wajib bagi setiap umat Islam dan meninggalkan yang haram juga merupakan suatu kewajipan. Pengguna di Malaysia terutamanya pengguna Islam sangat prihatin dengan isu-isu ini kerana ia melibatkan persoalan Halal dan haram iaitu perkara asas dalam kehidupan. Korang pernah dengar farmaseutikal Halal? Ok jom kita baca mengenai topik menarik ini.  


Sekarang semua pengguna Islam dan bukan Islam semakin bijak untuk memilih ubat-ubatan dan supplement kesihatan berkualiti tinggi dan Halal diperakui oleh JAKIM. Farmaseutikal Halal bermaksud pembuatan ubat yang mengandungi bahan yang dibenarkan syariah iaitu tidak dicemari dengan najis atau bahan daripada haiwan diharamkan dalam Islam. Proses pembuatan ubat-ubatan juga perlu diproses serta di kilangkan bebas dan tidak bercampur, berada dekat atau bersentuhan dengan apa-apa bahan yang tidak memenuhi hukum syarak. 

Semestinya kita wajib membuat keputusan yang tepat untuk memilih ubat-ubatan atau supplement yang Halal bagi pengguna Islam. Ia memastikan kita tidak berasa was-was dengan mengambil ubat-ubatan dan supplement ini untuk kesihatan dan kecergasan sekeluarga. Oleh itu, mama percaya dengan CCM Duopharma kerana jenama ini membekal ubat-ubatan dan supplement yang halal pharma seluruh dunia. 


Jenama CCM Duopharma ini adalah produk farmaseutikal halal yang telah melalui piawaian kebersihan yang tinggi, selamat dan ianya melalui proses mendapat kelulusan halal yang sangat ketat serta mempunyai persijilan dari Kementerian Kesihatan Malaysia, JAKIM dan Persijilan Halal Malaysia. Bukan itu sahaja, malah CCM Duopharma memastikan produknya sangat berkualiti kepada kesihatan dan selamat untuk dimakan atau digunakan kepada pengguna. Antara produk CCM Duopharma yang kerap mama guna adalah Uphamol 650, Champs Vitamin C Chewable, Proviton Multivits CoQ10 plus dan Eye Glow Eye Drops. 

Pihak CCM Duopharma perlu memberi kesedaran tentang farmaseutikal Halal kepada pengguna dengan memastikan semua produk ubat-ubatan dan supplement yang dijual adalah benar-benar Halal untuk digunakan dengan selamat. Jadi dengan cara begini pengguna lebih memahami pendedahan dan pendidikan farmaseutikal Halal yang amat penting bagi pengguna rasa selamat serta yakin dengan produk tersebut. 


Mama pastikan keluarga dan anak-anak mengambil supplement dari nutrien yang mencukupi dan semestinya Halal agar mereka sentiasa aktif serta sihat sentiasa. Mama sendiri kalau migraine jer mesti akan ambil Uphamol 650 untuk kelegaan yang pantas dan ternyata ubat yang sangat berkesan bagi melegakan sakit kepala dengan cepat.

Anak-anak mama ceria dan aktif mengambil vitamin C Champs setiap hari.


Oleh itu, mama yakin dan percaya dengan semua produk CCM Duopharma kerana produk yang sangat selamat serta diyakini dari farmaseutikal Halal bagi pengguna membuat pilihan yang bijak agar memastikan keluarga sentiasa sihat sepanjang masa. Untuk maklumat lebih lanjut mengenai produk CCM Duopharma ini boleh layari website www.myh4p.com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook