contest

Jom Sertai Contest Johnson’s ® Baby of the Year Contest 2018

9:42 PM

Si manja merupakan buah hati setiap ibu bapa, jenama penjagaan bayi yang terkemuka, Johnson’s ® sedang mencari si putera dan si puteri yang kecil membawa pulang mahkota Johnson’s ® Baby of the Year Contest 2018 yang berprestij dan hadiah-hadiah yang menarik bernilai sehingga RM80,000.



Peraduan bayi yang telah disertai oleh para ibu beberapa generasi yang lalu kini kembali dengan tema yang sangat bermakna – “The Royal Celebration for Johnson’s ® 125 Years with Your Princes & Princesses”.

Untuk meraikan kebanggaan dan kasih sayang ibu terhadap si manja mereka, peraduan ini akan melancarkan sticker GIF dan bingkai foto elektronik dalam empat tema istana – Royal Adventure, Magical Snow, Stardust Fairies dan Modern Monarchy. Ibu bapa boleh menggunakan sticker yang sedia ada untuk menghias foto si manja mereka bagi menyertai peraduan ini.


Hadiah-hadiah menarik bernilai sehingga RM80,000 sangat bersesuaian dengan tema ‘diraja’. Sepasang putera dan puteri akan dipilih sebagai pemenang bagi setiap kategori umur 0 hingga 12 bulan, 1 hingga 3 tahun, dan 4 hingga 6 tahun. Setiap pemenang akan membawa pulang wang tunai bernilai RM5,000 dan hamper Johnson’s ® bernilai RM400. Lebih menarik lagi, para pemenang akan dianugerahkan pengalaman yang tidak dapat dilupakan seumur hidup, iaitu akan dipaparkan di muka depan majalah.

10 pemenang hadiah saguhati juga akan dipilih daripada setiap kategori dan mereka akan menerima wang tunai bernilai RM500 dan hamper Johnson’s ® bernilai RM400 bagi setiap pemenang.


Untuk menyertai peraduan ini, ibu bapa hanya perlu : 
  1. Membeli mana-mana produk bayi Johnson’s ®.
  2. Ambil gambar si manja yang comel. Kemudian, layari www.johnsonsbaby.com.my/boty2018.
  3. Pilih bingkai foto dan sticker bertemakan istana yang anda suka untuk menghias foto si putera dan si puteri anda, kemudian muat naik gambar.
  4. Lengkapkan borang dan hantarkan penyertaan anda.
Mudah sahaja! Si manja korang kini berpeluang untuk diberi gelaran sebagai Putera atau Puteri Johnson’s! Ibu bapa boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang mereka mahu, jadi ambil gambar sebanyak mungkin untuk memenangi peraduan ini.


Bagi proses pemilihan, 36 penyertaan akan disenarai pendekkan (12 penyertaan daripada setiap kategori) dan akan dimuat naik ke laman Facebook Johnson’s ® untuk diundi oleh para pengguna. Layari laman media sosial kami untuk menyemak sama ada si manja anda disenarai pendek.

Jom sertai Johnson’s ® Baby of the Year Contest 2018 dan gunakan masa yang indah bersama si manja serta berpeluang memenangi hadiah yang cukup menarik. Hantarkan penyertaan di www.johnsonbaby.com.my/boty2018 dari 1 September 2018 hingga 31 Oktober 2018.

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook