Product Review

ShakeITZ Selfie Drink | Kuruskan Badan Dengan Cara Semulajadi & Sihat

8:35 AM

ShakeITZ Selfie Drink | Kuruskan Badan Dengan Cara Semulajadi & Sihat - Siapa kat sini nak kurus? Rasa semua nak kurus tak kira perempuan mahupun lelaki. Dengan badan yang kurus kita rasa lebih berkeyakinan dan keterampilan kita cantik. Mama pun nak juga kurus cuma menyusu badan ni susah skit asyik lapar jer kerjanya. Sampai en papa pun mula tegur mama lah kata perut mama dah berlipat ketika mama duduk. Ohh stress tapi mama pun perasan baju-baju mama mulah ketat di lengan. Fuhh ini tidak boleh jadi, mama harus buat sesuatu sebelum badan ni makin mengembang.


Sebelum badan makin mengembang, mama dah mula balik sesi workout setiap hari di rumah. Bukan sahaja mama gigih workout tapi mama mengamalkan minuman tambahan untuk kuruskan badan dengan cara semulajadi dan sihat. Produk minuman tambahan yang mama maksudkan adalah ShakeITZ Selfie Drink. Korang pernah dengar tak ShakeITZ Selfie Drink? Mesti tak pernah kan, mama pun baru tahu jer produk ni. 

ShakeITZ Selfie Drink adalah dari produk bumiputra BMAR EMPIRE TRADING merupakan minuman tambahan bagi mereka yang mahu menurunkan berat badan dengan cara semulajadi dan sihat. Minuman ini dapat membantu meningkatkan kadar metabolisme dan membantu melancarkan pembuangan sisa toksin dalam badan kita. ShakeITZ ini yang diperkaya dengan gluthathione dan Vitamin C serta Apple Stemcell yang baik untuk kulit. Selain itu, turut terdapat bahan-bahan yang banyak khasiat untuk penurunan berat badan seperti green tea, garcia cambogia, green coffee bean, Vitamin E dan fenugreek.


Umur mama semakin meningkat jadi kadar metabolism dalam badan semakin berkurang, dengan pengambilan serbuk ShakeITZ ini berupaya untuk meningkatkan kadar metabolisme dalam badan. Minuman ini membolehkan penurunan berat badan secara sihat. Jadi bagi orang yang tiada masa bersenam bolehlah amalkan ShakeITZ ini kerana bukan sahaja tanpa berlapar dan tak perlu bersusah payah nak workout selalu. Cuma kalau rajin workout lagi bagus sebab penurunan berat badan seseorang lagi pantas. 

Antara kebaikkan ShakeITZ Selfie Drink ini adalah :-
  • Menurunkan berat badan dengan pantas
  • Mengempiskan perut
  • Menghilangkan lemak degil
  • Dapat mengawal selera makan
  • Pinggang menjadi ramping
  • Kulit menjadi lebih putih, cerah dan lembut
  • Membakar lemak dari dalam
  • Mengeluarkan toksin dan mencuci usus
  • Melawaskan pembuangan air besar
  • Meningkatkan kadar metabolisme
  • Membakar kalori berlebihan
  • Menghalang pembentukan lemak
  • Menghalang kolestrol jahat

Untuk sekotak ShakeITZ Selfie Drink ini mengandungi 15 paket (20gm) dan hanya perlu minum sepeket sehari sebelum sarapan pagi ketika perut masih kosong. Bagi yang mengamalkan ShakeITZ ini korang tidak perlu berlapar dan boleh makan seperti biasa. Cuba amalkan makan dalam kuantiti sedikit tetapi kerap. Apa yang paling penting selepas minum ShakeITZ ini korang wajib minum air kosong sebanyak 3 liter untuk dapatkan hasil yang maksima. 

Cara penyediaan cukup  mudah sahaja. Koyakkan sepeket ShakeITZ dan masukkan ke dalam air suam/sejuk sebanyak 250ml. Kemudian shake atau kacau sehingga sebati. Kemudian terus minum segera. 



Review mama minum ShakeITZ Selfie Drink

Hampir seminggu lebih mama amalkan ShakeITZ Selfie Drink pada setiap pagi. Untuk tekstur air ni rasanya air buah hijau. Memang takder masam tapi ada sedikit manis. Bagi 3 hari pertama mama rasa badan mama detox giler-giler sampai mama kerap ulang pergi tandas buang air kecil dan besar. Selain itu, mama kerap berpeluh selepas minum ShakeITZ ini. Rasa macam jogging pulak. Hahaha

Mungkin sesetengah orang yang minum ShakeITZ ini mengalami tindak balas berlainan. Macam mama memang mama kerap ulang alik toilet sampai cirit birit. Tapi bagus sebenarnya rasa perut kempis sedikit dari sebelum ni. Yang lagi best rasa kurang nak makan nasi kira macam selera makan berkurang sebab mama rasa dahaga itu pasal kerap nak terkucil jer. Dari segi penurunan berat badan masih belum tapi mama rasa badan makin ringan dan perut berlipat semakin berkurang. Selain boleh menguruskan badan, dalam masa yang sama ShakeITZ ini boleh mencantikkan kulit wajah dan badan.


Itu review testimoni dari mama jom kita tengok apa kata testimoni pengguna yang lain selepas minum ShakeITZ Selfie Drink ni. Mama sendiri pun puas hati minum ShakeITZ Selfie Drink ni, jadi mama kena konsisten pengambilan ShakeITZ ni untuk dapatkan berat badan yang ideal.

Testimoni ShakeITZ Selfie Drink

Testimoni ShakeITZ Selfie Drink

Harga sekotak ShakeITZ Selfie Drink ini RM140.00 untuk Semenanjung Malaysia dan RM150.00 untuk Sabah dan Sarawak. Bagi yang berminat untuk mencuba ShakeITZ Selfie Drink ini boleh hubungi BMAR EMPIRE TRADING di talian 018-766 0532.

Untuk maklumat lanjut dan pembelian ShakeITZ Selfie Drink boleh hubungi :-

No Telefon : 018-766 0532

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook