Product Review

Jus Endon | Mampu Merawat Masalah Dalaman Wanita & Menaikkan Seri Wajah

8:00 AM

Jus Endon | Mampu Merawat Masalah Dalaman Wanita & Menaikkan Seri Wajah - Sebagai wanita memang tak dapat nafikan memang mengalami masalah dalam jika hormon wanita tidak menentu. Tambah dengan keletihan menguruskan anak-anak dan juga uruskan keluarga setiap hari membuatkan badan tidak bermaya dan muka letih serta kusam. Jadi baru-baru ini mama mencuba satu produk minuman kesihatan untuk malasah dalaman wanita iaitu Jus Endon dari Cassialeaf. 



Pernah dengar ker Jus Endon ni? Mama sendiri pun pertama kali dengar dan mencuba. Kalau dah namanya Jus Endon mesti banyak khasiat yang terbaik untuk dalaman wanita yer tak. Untuk pengetahuan korang, Jus Endon ini adalah campuran buah delima, madu dan herba-herba semulajadi yang dijadikan minuman kesihatan khas untuk wanita. Antara ramuan Jus Endon diperbuat dari Madu, Delima, Ekstrak Ros, Ekstrak Sireh, Goji, Pueriria Mirifica, Kayu Serapat, Manjakani, Pueriria Lobata, Kacip Fatimah, Vitamin C, Acerolla Cherry dan Ekstrak Sakura. 


Nampak kan ramuan-ramuan yang terdapat dalam sebotol Jus Endon ni pasti dapat merawat masalah dalaman wanita serta memberikan tenaga setiap hari. Macam mama sendiri mama akui mengalami masalah keputihan yang sangat teruk sehingga rasa tak selesa jika tak pakai pantyliner. Tambah selepas datang bulan lagilah dengan hormon tak menentu dengan keputihan yang menghantui dan paling stress bau badan yang tidak selesa. Jangan tak tahu gara-gara hormon tak menentu macam ni boleh mengakibatkan muka kusam, tak bermaya malah seri muka hilang. 


Jus Endon mempunyai kebaikkan sendiri bagi wanita yang mengamalkan setiap hari. Antara kebaikkan Jus Endon ini adalah :-
  • Awet muda
  • Menaikkan seri muka
  • Memberi tenaga dalaman
  • Memantapkan dan mengatasi masalah vagina kering
  • Membantu menganjalkan dan mengetatkan vagina
  • Membunuh bakteria dalam saluran kencing
  • Mengurangkan sengugut dan keputihan
  • Menegangkan payudara
  • Memperbetulkan kitaran haid
  • Meningkatkan imunisasi badan
  • Menstabilkan hormon
  • Menghilangkan bau badan
  • Mengurangkan tekanan dan tension
  • Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan

Setelah seminggu lebih mengamalkan Jus Endon banyak kesan positif terhadap tubuh badan mama. Yang paling ketara Jus Endon memberikan tenaga sehingga susah nak lelapkan mata pada waktu malam. Kemudian masalah keputihan sebelum ni agak teruk sehingga keputihan pekat dan agak berbau. Setelah minum keputihan dah tak pekat tapi jadi berlendir dan vagina tidak kering lagi. Yang paling mama suka bau badan pun semakin berkurang. 

Untuk cara pengambilan Jus Endon ini hanya amalkan 1 sudu besar setiap pagi dan 1 sudu besar pada sebelah malam. Dek kerana rasa jus delima masam manis kemudian rasa campuran herba serta bau wangi dari ekstrak ros membuatkan bukan sesudu jer mama minum malah 2 sudu minum setiap hari. Itu pasal la tengah malam badan jadi cergas sampai susah nak tidur. Hahaha. Lepas tu mama dah tak berani minum Jus Endon pada waktu malam takut mama lagi susah nak lelapkan mata. Jadi hanya pada waktu pagi sahaja mama amalkan. 


Sekarang badan rasa cergas jer minum Jus Endon ni. Setiap pagi kalau tak minum sesudu mesti rasa kurang jer badan. Ehhh yang paling tersuka Jus Endon ni melawaskan pembuangan setiap pagi. Kalau tidak setiap pagi sembelit jer nak pergi toilet. Bagi wanita yang mempunyai masalah dalam seperti mama dan ingin menaikkan seri wajah apa kata cuba amalkan Jus Endon keluaran Cassia Leaf ini sangat membantu merawat masalah wanita. Apa lagi korang patut cuba memang best sangat tak rugi korang beli dan amalkan Jus Endon ni.

Sebotol Jus Endon 300 ml 

Harga :
RM 60.00 | Semenanjung Malaysia
RM70.00 | Sabah Sarawak

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :-

Whatsapp : 019-492 1807 - Sha | 011-3637 6095 - Tira

Love,
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. kawan dkt pejabat ni dok sibuk ngan jamu mondok pulak..
    Jus ok lagi boleh telan...:)

    ReplyDelete
  2. kalo sebotol tu Mama tahan berapa lama?

    ReplyDelete

Like us on Facebook