Nak Bertemu & Berduet Bersama SITI NURHALIZA?

11:28 AM

JOOX Karaoke Video Duet Bersama Siti | Memperkenalkan fungsi terbaru untuk Karaoke! Kini dilengkapi bersama versi Video dan Duet untuk melengkapkan pengalaman karaoke anda.


Kali ini kami hadir dengan hadiah istimewa untuk anda, Peraduan Eksklusif Karaoke Duet Video menampilkan Dato' Sri Siti Nurhaliza!

CARA MENYERTAI : 

Untuk menyertai peraduan ini, anda hanya perlu melengkapkan rakaman Video Karaoke Duet di di aplikasi JOOX anda, untuk salah satu lagu bersama Dato' Sri Siti Nurhaliza! Lagu pertama, Kisah Ku Inginkan, telah tersedia mulai sekarang hingga 3 Januari 2019.

Jangan lepaskan peluang untuk menyanyi bersama Siti! Lagu seterusnya iaitu Anta Permana, akan tersedia untuk peraduan seterusnya yang akan datang bermula 4 Januari 2019.


HADIAH :
  1. 3 peserta teratas yang menerima like terbanyak akan memenangi 3 hadiah tunai teratas, RM500 untuk tempat pertama, RM300 untuk tempat kedua & RM150 untuk tempat ketiga. 
  2. 3 peserta yang menerima tontonan terbanyak akan memenangi 3 hadiah teratas, RM500 untuk tempat pertama, RM300 untuk tempat kedua & RM150 untuk tempat ketiga. 
  3. 10 peserta dengan video Duet Karaoke paling kreatif akan menerima RM100 setiap satu.
  4. Siti akan memilih satu video duet karaoke kegemarannya untuk mendapat hadiah istimewa. Hadiah istimewa adalah menyanyi bersama siti secara peribadi!
***Terma & Syarat penuh boleh di dapati di Laman Karaoke pada aplikasi JOOX anda.*** 

Mulakan nyanyian anda bersama Siti sekarang! Mana tahu dapat ke sesi bertemu & duet secara peribadi nanti kan?

Duet with Siti Promo Materials :

Video : https://youtu.be/59s0yZno3s8 
FB Post : https://ww.facebook.com/JOOXMY/ 
IG Post : https://www.instagram.com/p/Br6fbjqgscd/

Download now to start your premium music journey today!

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook