Periuk Kukus a.k.a Periuk Steam...

9:00 AM

Baru-baru ni aku ada beli periuk kukus baru.. periuk ni lebih besar dari periuk kukus lama aku.. Hehehe.. tapi periuk kukus lama aku sangat la cantik n comel.. tapi brand tau.. huhuhu brand dari Tupperware.. heheheh jangan calang-calang... Periuk kukus tupperware tu kena letak dlm kuali.. tapi tak "meleding" tau.. :)

Periuk kukus Tupperware...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
V
Tadaaaa periuk kukus baru aku... Ni beli kat rakan sepejabat aku,
Ct Fatimah yang comel...

Psssttt : Huhuhu lepas ni cik hubby kata kena la rajin masak.. Jangan simpan jer dalam kotak tu.. Ngeee tunggu nanti i tunjuk kat u skill masak memasak i.. heheheh.. cik hubby kata buat apam pun tak kembang!! cetttt saja jer nak bagi aku marah...

/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook