Macam-macam Style..

9:17 AM

Cuti Xmas takder pergi mana pun.. sebab daku belum gaji.. choi betui.. bila nak gaji ntah ler beb.. geram.. nasib en papa dah gaji.. tapi dek kerana aku migrain seharian so duduk umah jer.. keluar pun pergi Tesco beli barang2 keperluan umah dan dapur.. Qebal macam biasa la.. mengadap laptop dari pagi hingga malam.. malam pun tak nak tido nak tgk laptop.. mama hempuk jugak laptop tu.. aihhh hangat hati... tapi duk tengok dia punya kusyuk bukan main lagi.. mama pun snap la pix dia.. hehehhe.. memang ternyata comei.. macam2 style.. kejap duduk kejap menerap.. hai lah anak.. macam2 la kamu ni.. 

Sambil duduk.. siap tongkat dagu...

Sambil nerap pun tongkat dagu...

Sampai mama snap pix pun dia tak sedaq... kalo adik tengok laptop duk menerap mesti dedua kaki kat belakang angkat tinggi.. ishhh macam orang besaq... 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. Asyiknya mengadap laptop. Sama aje macam budak kat rumah ni. Sampai kena tolong switch off kan. Kalau tidak, memang tak tidurlah mengadap laptop aje.

    ReplyDelete
  2. aahh la sama.. sampai jue ngamuk baru nak shutdown pehtu melalak nagis.. aduii apa yg best tak tau.. utube hari2.. nyesal plak ajaq tgk utube tu..

    ReplyDelete

Like us on Facebook