Mak Kutu..

9:32 AM

Lagi 2 hari 2013 akan meninggalkan kita.. bermacam suka duka untuk tahun ni.. esok aku akan buat entri Suka Duka Pahit Manis 2013.. tunggu yer.. masih lagi dalam karangan aku.. InsyaAllah aku akan cuba buat walaupun agak sibuk sikit.. Hari ni hari Isnin yang terakhir bagi tahun ni.. hmmm agak malas nak datang keje.. tapi ku gagahi jua.. ;) cehhh ayat tak bleh blah.. hehehe esok aku kena bangun awal sebab ada orientasi Qebal di SRK.. semangat jugak anak bujang aku tu hari ni.. nak mandi nak g sekolah.. bukan main lagi.. esok lusa tulat tak nak bangun mama kena siapkan rotan.. hehehehe... Ehh jom berbalik pada tajuk diatas...

Tahun ni aku dah diberi satu tanggungjawab baru.. selain jadi mama pada anak2 aku ni.. aku dah jadi mak kutu kepada kawan2 aku.. heheheh.. wokeh tanggungjawab besar tau.. nak collect duit menggunakan maybank2u.. bukannya 1 yang mudah.. kalo pening mau aku salah kira.. heheheh.. so far Alhamdulillah.. turn pertama of coz la mak kutu.. weeeee ana kaya.. kejap jer kayanya.. hohoho... so transaction duit yang masuk memang agak bz skit.. jangan maybank terkejut sudah.. bukan banyak pun.. tapi 1 tanggungjawab besar buat aku untuk aku laksanakan sampai hujung tahun 2014.. chaiyokk mama.... thanks kepada kawan2 geng kutu kita.. kepercayaan korang membuatkan aku percaya kepada anak2 kutu.. hope berkekalanlah geng kutu ni akan menjalinkan ikatan ukhwah selama-lamanya.. asal aku baca ayat ni macam biul jer.. hahahahah ayat macam pelikkkk jer.. apa2 jer lah harap korang paham.. T_____T

Ok dah takder nak tulis apa ni.. esok aku akan update entri Suka Duka Pahit Manis 2013.. tunggu yer... 


MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook