Smart Reader Kids

2:00 PM

Petang marin lepas balik Tesco g la singgah SRK nak tengok bukak ker tak.. sebab nak bayar baki yuran tu.. nasib la bukak.. ntah bila lagi aku nak pergi bayar.. asyik sibuk jer.. balik petang2 dah tutup.. suruh en papa dia kata mama la pi.. aduihh semua nak harap aku.. haru laa.. baik aku jadi semua mama papa kan.. ggggrrrr susah kan kalo semua nak kita buat semua.. sampai mama suruh bawak Qebal g tengok size baju pun dia tak nak.. aduyaiii hangin beb hangin... dah namanya SRK ni memang main dengan duit jer la.. nak pergi bayar baki yuran.. tapi dah kena tambah lagi.. muahahaha.. untuk buku Agama kena tambah RM 100 lagi.. lepas tu tambah buku Mandarin plak RM 50.. masak masak.. sakit pala mama sampai berpeluh2 nak membayarnya.. fuhhhh bebudak punya tadika dah macam masuk Universiti daaaa... Yuran total semua campur lagi 2 helai baju RM 1500++ mama nak pengsan pengsan.. kalo tak mau bangun g sekolah mama piap... jangan memula jer semangat lepas tu ilekkk... 

Dah dapat envelope untuk monthly fee.. setiap bulan silalah masuk duit yuran RM 295 + transport RM 55... ok mama nak pitam setiap bulan.. fuhhhh fuhhhhh T_____T

Masa mama kekecik takder macam ni.. zaman dah berubahkan.. dulu mama tadika kemas jer.. pehtu mama ingat lagi tetiap pagi mesti minum susu kat tadika tu.. sebab susu tu sedap.. mama kan hantu susu.. minum mesti jadi misai putih.. hekhekhek..

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook