Cookies Raya Ke 2..

8:28 AM

Haahhh morning uolls.. kemarin cuti kan.. aku pulun buat cookies raya wokeh.. pheww letih beb.. kemarin aku buat 2 jenis.. pagi lepas sahur aku buat coklat chip ala famos amos.. kalo cookies ni memang leh hadap 1 balang abis.. sedap wokeh.. cehh puji diri sendiri plak.. 

Ada 4 tray jer.. so lepas ni kena tambah.. ehh nak bgtau senang plak letak parchment paper ni tak payah sapu butter kat tray tau... cehh aku baru tau.. 

Kali ni cookies tak jadi chipsmore yer.. sebab aku buat dengan penuh kasih sayang.. 

Dapat 1 tupperware besaq tau.. ni pun dah berkurangan Qebal kerja angkut makan jer.. sedap la tu.. 

Ada cookies ke 3.. nanti aku buat entri.. cookies tu lagi lahhhhh senang.. 

17#Menu Berbuka Day 17 ~ Spaghetti Bolognese & Jus Green Apple ~

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

4 Comments

Like us on Facebook