Selipar Dalam Umah..

2:00 PM

Korang ada selipar dalam umah?? 

Yer aku kena ada.. sebab aku sakit tumit kalo diri lama2 atas tile ni.. so kalo aku nak masak mesti aku pakai.. Qebal pun dah tau.. mama nak masak yer.. sat Qebal ambik kasut mama.. heheheh dia la tolong ambikkan.. kadang2 dah terpelanting kat dalam bilik la.. bawah sofa la.. bawah meja makan la.. memang aku perlukan selipar ni kalo nak masak.. kalo tak sakit la tumit aku.. huhuhu ke aku yang berat.. mihmihmih....

selipar ni yang ke 2.. yang pertama dah haus tapak dia.. itu pun Qeram geget selipar ni.. huhhh 

Korang ada ker selipar dalam umah?? baper banyak selipar daaaa

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

3 Comments

  1. dulu ade...pastu tersadung kat tangga terus takde hahaahahah..pobia plak nak takut tegolek lagi kat tangga umah....mujur tumit lieya okey ...tapi siap le sebelum tdo lumur 2-3 jenis krim ngan lotion heheheehe

    ReplyDelete
  2. Wajib la ada.. 1 utk bhgian dapur.. ti.e nk memasak tu.. n satu lg dr bilik air nk k blik.. esspecially bila dh ambk wuduk

    ReplyDelete

Like us on Facebook