Calendar 2015

12:04 PM

Dah takder keje gamaknya kan.. padahal tahun ni baru bulan August aku dah siap planning tengok cuti untuk tahun depan.. gedix kan.. tengah duk sakit hati dgn LHDN tak jawab fon, aku update la entri ni.. tengah geram muka pun skit tak der senyum.. rasa mcm nak campak jer semua atas meja ni.. penat tau.. saja nak tangguhkan keje aku ni.. geram geram geram...

Tahun depan cuti public holiday banyak jatuh hari Jumaat or Ahad.. so kalo dah hari Ahad sure replace hari Isnin kan.. aku suka aku suka.. hahahah syok aku tengok calendar.. gagaggaga... 

Siap aku tanda2 dah.. besday2 pun aku dah tanda nanti lupa...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook