En Papa Menang Shell Easy Win Contest

12:00 PM

Rezeki dari Allah kan.. memang bertuah la en papa ni.. hahahah.. Masa en papa cakap dia dapat panggilan telefon dari Shell aku skit tak caya.. baik aku check web Shell tengok ada tak nama dia menang tu.. Hari ni check ehh memang ada la.. heheheh

Shell Easy Win Contest.. Isi minyak RM30 di Shell jer.. Mudahkan.. cuma bertuah tak bertuah jer..

Nama En papa.. heheheh..

Tahniah en papa erkk nak skit.. wakkakaka...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

8 Comments

  1. bestnya menang contest shell. hihi tahniah :)

    Wawa datang blogwalking dari http://wawaabdulhadi.blogspot.com

    Serta follow disini. Salam perkenalan dari wawa blogger na na na ganu kite. Hehe :P

    ReplyDelete
  2. wow rezeki ...tahniah2.... leh kecek2 dari rm300 tu hehehe dpt soping baju pun jadi lee ekekekeek

    ReplyDelete
  3. wah tahniah... kali ni jaa belum berkesempatan lg nak isi borang tu... dl isi x pernah plak mena...hehe..rezeki jue n suami...

    ReplyDelete
  4. Wah, tahniah! Memang bertuah. Saya ni bertahun jadi pengguna setia Shell satu apa pun tak pernah hinggap tau. Sedih :(

    ReplyDelete

Like us on Facebook