April Fool - GST

9:18 AM

April Fool Cakk.. dah dah ini betul2 bukan cubaan lagi.. so korang jom la kita berjemaah mengadap GST yer.. hahaha... tetiba macam sambut perayaan GST jer kan.... dekat newsfeed FB semua pasal GST.. belum start GST dah pakat kecoh harga barang2 semua naik.. hmmm dalam iklan bukan main kata barang akan murah la bla bla bla.. tapi hakikatnya hurmmm ntah la labu.. malas nak kata apa2 kang tak pasal2 kena masuk lokap.. ooopppsss...

Nak tak nak kita as rakyat marhaen kena hadapinya jugak.. dah la sekarang miskin.. takper lepas ni makin papa kedana lah yer.. muahahha.. ok lawak di pagi hari.. hari ni kerja lagi.. esok malam nak balik kedah.. barang apa pun belum kemas untuk balik esok... nak tengok tok sakit.. sian tok.. tulang tok reput tu yang sakit nak bangun & baring.. tok kena minum susu banyak2.. kena makan vitamin calsium tau tok.. 

Cepat la esok.. otak dah fikir kampung jer ni.. ok xoxo nak buat kerja.. 


/>

You Might Also Like

4 Comments

  1. Tuh la terima atau x terima, mmg kene terima jugak..sobsss

    ReplyDelete
  2. tunggu dan lihat je apa kesannya

    ReplyDelete
  3. gst owh gst

    p/s : Jemput join segmen CN yer : http://www.cekgunorazimah.com/2015/03/segmen-bloglist-mei-jun-2015-by-cn.html

    ReplyDelete

Like us on Facebook