Event

Event | The Parenthood - London Street Family Park

1:45 PM

Pada hari Sabtu baru-baru ni, Mama berpeluang hadir ke 'Blogger Conference' The Parenthood di Tingkat 2, Sunway Putra Mall atau dikenali dengan The Mall. Apa yang menarik pasal The Parenthood ni.. Meh mama nak citer lebih detail lagi ok.. 

Bertemakan London Street Family Park yang pertama di Malaysia, The Parenthood adalah tempat pertama dengan adanya taman tema keluarga serta untuk anak-anak dapat belajar, bermain dan menikmati perkhidmatan dan juga membeli belah dibawah satu bumbung. Selain itu, dengan adanya struktur reka bentuk family park seperti di Kota London ia dapat membuatkan para pengunjung merasakan diri berada disana. Menarik bukan!!. Untuk pengetahuan korang semua,  The Parenthood akan mula dibuka kepada orang awam pada 5 Disember 2015

The Parenthood..

Bas London Merah yang menjadi trademark di The Parenthood.. feeling2 la skit macam berada di kota London.. nak sampai London memang mimpi lah.. hehhehe

The Parenthood menyediakan 4 aspek utama untuk ibu bapa serta kanak-kanak :-
  1. Relaxation & Leisure -  Family fitness room which offers WiO Express's Power Plate and other fitness props for parents and kids. A Beauty Secret Studio that provides hari care products and services, facial, massage, pedicure and manicure etc for both parents and kids.
  2. Educational & Play - Activities engaging parents and kids together e.g. workshops, enhrichment activities, playground etc. (Parents can attend the classes with children)
  3. Shopping - A mini mall concept comprising there is 33 retailers offering products and services for mothers and babies, toddlers and kids all under one roof. Retailers include brands like Pigeon, Pureen, Grolier, Faber Castell, Hasbro etc. Look out for special discounts and bargains from time to time.
  4. Dining - Cafe that serves healty food (TV screens opposite one of the café for parents to watch the kids)
  5. Others - Other services include "Drop & Shop" for toddlers/kids of 4 years and above, birthday parties and many more
My Kingdom ni lah anak-anak dah tak sabar nak masuk sampai tak sempat nak bagi pakai wristband.. 

Harga untuk masuk yer.. Boleh tengok diatas.. bagi untuk letak anak2 juga terdapat perkhidmatan disini.. so ibu bapa jangan risau tentang keselamatan anak2 anda kerana tempat ini dipenuhi dengan CCTV serta pekerja yang menjaga di My Kingdom

Slide yang menarik...

See Iqbal memang teruja sangat...

Penuh dengan ball.. memang seronok anak2 mandi ball.. hahahah

Tempat melukis.. tapi anak2 main lagi best rasanya.. 

Wall climbing.. 

Psp pun ada.. hahhh memang santai habis..

Tepat jam 2:30 petang, semua blogger berkumpul untuk conference pulak.. so anak2 memang tinggal di My Kingdom, korang main lah sampai puas yer anak2.. ker memang depa sikit tak ingat mama papa?? hahhaah.. Dengan adanya Blogger conference ini boleh kita berinteraksi dengan CEO The Parenthood tentang wujudnya tempat tersebut. 

CEO The Parenthood, Mr Leroy Lee.

Deretan mini mall di London Street.. 

Teruja sangat nak masuk semua mini mall ni..

Feeding produk pun ada.. 

Nak beli baju kostum pun ada.. senang boleh jer datang sini..




Cafe Lillipilli disini menawarkan hidagan yang lazat. Jadi ibu bapa tak akan bosan menunggu anak2 sedang bermain...

Depan cafe Lillipilli terdapat 2 TV untuk ibu bapa monitor dari CCTV setiap pengerakkan anak2 yang bermain di My Kingdom. Sambil makan sambil lihat anak2 bermain. 

Disini memang untuk ibu2 yang boleh dapatkan perkhidmatan facial, massage, pedicure & manicure dan lain-lain lagi.

Ini bagus untuk anak-anak yang susah nak potong rambut.. sambil potong sambil dia bermain kereta tu.. 

Dinding yang penuh gambar memang kena la dengan tema London Street.. 

Menarik kan.. feeling2 sangat kat sana ni.. 

Korang jangan risau untuk masuk The Parenthood tiada bayaran dikenakan, hanya My Kingdom saja yang kena bayaran.. kang sampai pintu masuk tengok ada kaunter macam ni jangan la cuak pulak.. ehh itu mama yang cuak sebenarnya.. heheheh

Last but not least, thanks The Parenthood sebab invite Mama Jue sekeluarga datang sini.. And thanks again for the goodies bag.. We love it & enjoy di The Parenthood..

Untuk lebih lanjut mengenai The Parenthood:-

Facebook : The Parenthood

Facebook : My Kingdom 

Website : The Parenthood

Address : Level 2, Sunway Putra Mall, No 100, Jalan Putra Chow Kit, 50350 Kuala Lumpur

Business Hours : 10:00 am - 10:00 pm (Monday - Sunday)

Regards,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook