Advertorial

Beli Glasses Secara Online | Glassesshop.com

9:14 AM

Pada bulan March yang lalu, mama ada dapat satu email collaboration dengan satu laman web dari United State (US) untuk mama buat review pasal web dia orang. Mama terfikir boleh ker blog mama yang mama tulis dalam bahasa melayu ni untuk mama review web dia orang. So, mama balas punya balas email dia orang dan pihak sana bersetuju. Asalkan ada "keyword" mama kena link kan ke dalam blog mama. Ini pun satu rezeki jugak kan. 

Hampir 2 bulan barang yang untuk di review sampai. Lama jugak la menunggu tapi mama tak harap pun sebenarnya. Kalau dapat tu adalah rezeki kalau tak dapat pun tak apa.. Pada bulan May mama dapat parcel dari Posmen dan mama sangat terkejut dapat 1 glasses baru dari www.glassesshop.com Kemahin happy la mama dapat cermin mata baru kan. Yeaaa.. 

Nice kan glasses dari GlassesShop ni..

Mesti korang tak terfikir nak beli glasses secara online kan.. Yer lah sebab dalam masa yang sama kita kena tahu RX dan PD glasses korang. Tapi kalau dah ada website yang menjual dengan harga murah atau cheap glasses mesti korang akan beli punyalah. Ok website yang mama maksudkan adalah GlassesShop.com

Wesite ni lah.. korang boleh terjah www.glassesshop.com

Dari pandangan mama, kesemua glasses yang terjual di GlassesShop.com ni semuanya memang cheap sangat. Yang lebih tertarik dari design setiap glasses itu sendiri memang unik, cute dan stylo. Sekarang tengah banyak sales kat website tu. Korang tak percaya boleh tengok di link sini www.glassesshop.com/eyeglasses

Ni glasses yang mama pilih ada macam cikgu bedah tak? Hahaha..

So, korang caya kan benda ni tak tipu2 yer.. Selalu orang risau beli online ni tambah2 web ni memang dari luar negara.. jangan takut ini betul-betul punya yer.. cuma kena ada kesabaran untuk menunggu glasses yang korang beli tu sampai Malaysia. Almaklum la ini dari United State uolls.. Ok apa lagi korang cepat2 terjah web tu yer.. sekarang tengah ada sale buy 1 free 1 lagi ni.. 


Maklumat lanjut boleh layari :-


Facebook : Glassesshop

Email : service@GlassesShop.com


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook