Advertorial

Masker Wajah Terbaru Safi Rania Gold & Safi Balqis

8:59 AM

Wanita sinonim tidak dipisahkan dengan kecantikan. Kiranya sangat menjadi lumrah dalam setiap individu untuk menghargai sesuatu yang amat ternilai harganya. Bagi setiap wanita pula, anugerah terindah sepanjang hidup semestinya memperolehi raut wajah cerah sempurna dan muda remaja. Percaya tak sesibuk mana pun seorang wanita itu sendiri, mesti akan ada masa untuk memberikan yang terbaik agar tampil mempersona.

Baru-baru ni mama diberi peluang untuk mencuba satu produk SAFI terbaru yang merupakan jenama halal no 1 tempatan. Produk yang mama maksudkan adalah produk Safi Rania Gold dan Safi Balqis. SAFI telah memperkenalkan masker penjagaan wajah terulung buat golongan semua wanita. Kelahiran 2 variasi masker ini mampu memberikan penyelesaian khusus buat mereka yang ingin tampil lebih cerah sempurna atau mengembalikan keremajaan raut wajah sebelum usia. Nampaknya bolehlah kulit tegang sempena raya yang bakal tiba nanti.. 

2 variasi masker untuk Safi Rania Gold dan Safi Balqis

Masa zaman remaja mama dulu lagi mama menggunakan produk SAFI ni. Tak sangka pulak SAFI telah mengeluarkan produk masker pulak. Mama sendiri dah guna 2 produk masker SAFI ni memang lain sangat. Selepas 20 minit mama menggunakan masker ni kulit mama lembab sehingga keesokkan harinya. Yang lebih teruja kulit mama yang kering hilang selepas menggunakan masker yang hebat ni. Korang patut cuba menggunakan masker yang hebat dari keluaran SAFI. Meh baca detail setiap produk masker Safi Rania Gold dan Safi Balqis.
Masker Keremajaan Wajah SAFI RANIA GOLD
  • Diperkaya dengan Bio Nano Emas 24K dan Bio Hialunorik dengan Vitamin B3, masker unik 3D ini memberikan kesan efektif dan menyeluruh dengan menambahkan keanjalan kulit muka agar tidak lesu dan kusam, serta sentiasa segar bermaya bermula dari dahi hinggalah ke bahagian leher.
  • Bertindak mengunci lembapan pada kulit wajah sehingga 24 jam. Kehebatan Nano Gold Technology pula menghasilkan garis halus agar kulit tampil muda remaja sebelum usia. Hasilnya wajah lebih segar, anjal dan cerah.
Masker Pencerah SAFI BALQIS WHITE TRILOGY
  • Kombinasi Nano Biowhite, Arbutin dan kiwi yang kaya dengan Vitamin C bertindak menyerap masuk ke dalam 3 lapisan kulit bagi menghasilkan kulit wajah yang halus mulus dan cerah dengan efektif.
  • Hialuronik Asid membekalkan lembapan berpanjangan agar kulit wajah anda terasa lembab dan lembut. Nikmati kesegaran kulit wajah yang halus, mulus dan cerah sempurna apabila anda mengunakan masker ini selama 20 minit sebelum tidur.
Perbezaan antara kedua masker ini adalah dari segi kombinasi agak berbeza. Selain itu, masker Safi Rania Gold merupakan masker 3D kerana masker ini boleh sangkut ke telinga. 
Dapatkan sekarang Masker Keremajaan Safi Rania Gold 22 ml pada harga RM6.90 dan manakala Masker Pencerah Safi Balqis White Trilogy 17 ml pada harga RM5.90. Produk Safi ini boleh didapati di seluruh Malaysia termasuk farmasi, pasaraya dan pasaraya besar utama. Untuk maklumat lanjut mengenai jenama SAFI sila layari laman sesawang SAFI, www.safi.com.my


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook