Lirik Lagu

Aishah – Projector Band

12:31 AM

Tak leh nak lena pulak.. terus update blog la. Tetiba lagu ni asyik dalam minda mama jer dua 3 menjak ni. Pernah dengar Qebal nyanyi lagu ni tang chorus. Kita pun buat tak tau la lagu apa ni bebudak punya lagu kot. hahahah 

Sekali mama terdengar dekat kenduri kawin. ehh best pulak lagu bebudak ni. Terus cari dekat youtube ohhh dari projector band rupanya.. Lepas ni siapa nama Aishah boleh berangan sebab ada lagu sendiri. hahahahah.. Jom layan!!


La La la laa..3x 

Mula Mula mula ku happy 
Tiba Tiba dia sakitkan hatiku 
Tak Apalah terima kasihlah jadi kekasihku 

Satu Dua tiga ku cintamu 
Kau Hanya satu menjadi kekasihku 
Berjanjilah Padaku sayangku 
Kau Akan setia 

Aisyah 
Jangan Ragu-ragu dengan cinta ini 
Jangan Kau ragu-ragu ku jadi kekasihmu 
Percaya Padaku 
Ku Akan jadi yang terbaik untuk cintamu 

Aisyah 
Aku Sayang kamu aku rindu kamu 
Tidur Malamku sentiasaku mimpikan kamu 
Kau Hanya milikku untuk selamanya 

Aku Sayang ku rindu aku cintamu 

Mula Mula mula ku happy 
Tiba-tiba Dia sakitkan hatiku 
Tak Apalah terima kasihlah jadi kekasihku 

Satu Dua tiga ku cintamu 
Kau Hanya satu menjadi kekasihku 
Berjanjilah Padaku sayangku 
Kau Akan setia 

Aisyah 
Jangan Ragu-ragu dengan cinta ini 
Jangan Kau ragu-ragu ku jadi kekasihmu 
Percaya Padaku 
Ku Akan jadi yang terbaik untuk cintamu 

Aisyah 
Aku Sayang kamu aku rindu kamu 
Tidur Malamku sentiasaku mimpikan kamu 
Kau Hanya milikku untuk selamanya 

Aisyah 
Jangan Ragu-ragu dengan cinta ini 
Jangan Kau ragu-ragu ku jadi kekasihmu 
Percaya Padaku Ku 
Akan jadi yang terbaik untuk cintamu 

Aisyah 
Aku Sayang kamu aku rindu kamu 
Tidur Malamku sentiasaku mimpikan kamu 
Kau Hanya milikku untuk selamanya 
Aku Sayang ku rindu aku cintamu 

La La la laa..3x 

Aku Sayang ku rindu aku cintamu


Love,
/>

You Might Also Like

4 Comments

  1. Tak pernah dengar pula lagu ni..

    ReplyDelete
  2. Suka lagu ini.. lirik dia best..
    Muzik video dia comel..

    ReplyDelete
  3. hahahha akak pun suke lagu nih... comei je

    masa raya aritu time kt kerteh, buka radio nasional asik kuar je lg nih, mule2 dgr mcm kelakar tp banyak2 kali dgr suweet lak kt telinga, google lagu tuh baru tau sapa nyanyi, apa lg trs dl kt 4shared...

    tgk video dia kelakar je, suweet2 gitu heheheh

    ReplyDelete

Like us on Facebook