GoShareLah

GOSHARELAH | Buat Duit Dengan Share Ke Social Media

5:44 AM

GOSHARELAH | Buat Duit Dengan Share Ke Social Media - Semenjak tak kerja ni ada jer mama fikir macam mana nak cari duit sendiri. Yer mama jenis tak mintak kat en papa. Cukup lah dia tolong bayar hutang piutang mama tu dah syukur. So mama kalau nak beli apa2 selalu akan cari duit sendiri. Kalau nak menjual memang tak aarr susah kot sebab takder sapa nak beli melainkan orang tu kat bawah dia banyak kaki. Hahaha paham kot.. Selain berblog mama ada duk share satu iklan dari GoShareLah. Apa itu GOSHARELAH | Buat Duit Dengan Share Ke Social Media ok mama citer kat bawah yer.

GOSHARELAH | Buat Duit Dengan Share Ke Social Media
GoShareLah ni anak syarikat bawah Sushivid. Yang bestnya GoShareLah ni korang hanya perlu share iklan yang GoShareLah sediakan ke 3 laman social media seperti Instagram, Facebook dan Twitter. Setiap share ada harga yang berbeza-beza. Ahh sebelum tu setiap social media tu wajib kena ada 800 followers yer. GoShareLah ni lain skit dari website yang lain. Kalau website yang lain tu kita kena share dan orang klik dan kita baru dapat duit kan. Ini tak kita kena share jer kita dah dapat duit. Mudahkan. 


Ok lepas jer korang share iklan ni ke social media wajiblah kena share content tu selama 8 hari. Untuk instagram korang kena share secara manual. Means save gambar dan copy caption yang diberi dan post. Kemudian copy link instagram yang share tu paste kan untuk submitted. Selepas 8 hari korang akan dapat reward duit share tersebut dalam wallet Sushivid. Hahh mudah jer kan... Kalau jenis orang tak suka iklan yang bersepah dekat wall Fb, IG & twitter tu tak dapet nak nolonglah. Hahaha. bagi mama share macam ni lagi faedah dari share pasal viral yang ntah apa2 tu tau. 

Ni iklan campaign yang tengah ada. Habis jer remaining balance tu kira dah habis la korang nak share. So cepat2 share ok.


Nampak tak duit geli-geli yang mama share dengan GoShareLah. ni memain jer share dah dapat dekat RM50. hahaha.. sapa nak bagi kan. Mama suka dengan GoShareLah ni tak renyah sebab senang kot buat income macam ni. Orang kata sikit-sikit lama-lama jadi bukit yer tak. So apa lagi korang nak income tambahan geli-geli macam ni jom share dengan GoShareLah. Untuk maklumat lanjut boleh layari www.gosharelah.com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook