realme 828 Fan Festival 2020 Di realme Design Studio

7:07 AM

'realme' jenama telefon pintar yang tidak asing lagi di dunia dengan tagline "Dare to Be realme" akan berlangsung "828 Fans Festival" yang diadakan di realme Design Studio pertamanya di Malaysia. 828 realme Fans Festival akan berlangsung pada 28, 29 Ogos mulai jam 11.30 pagi sehingga 10.00 malam dan 30 Ogos dari 11.30 pagi hingga 12.00 pagi sempena Hari Merdeka yang bakal tiba tidak lama lagi.


Sempena melancarkan Design Studio, realme Malaysia juga melancarkan smartphone terbaru iaitu realme C12 dan realme Buds Classic. Peranti Endruance 6000mAh Mega Battery dengan mempunyai jangka hayat bateri yang lebih tahan lama untuk penggunaan harian. Selain itu, realme Buds Classic juga diperkenalkan untuk Live Music Bundle.


Menariknya realme C12 ini dengan Tri-kamera, skrin besar 6.5" inch dan bateri 6000mAh. Harganya cuma RM529 sahaja. So boleh dapatkan realme C12 dengan tawaran yang menarik di Shopee atau Lazada. Untuk realme C12 dan realme Buds Classic akan dijual pada 25 Ogos jam 1.00 tengahari dan akan dijual di kedai realme bermula 31 Ogos 2020.


realme juga telah bekerjasama dengan jenama yang popular seperti Laneige, Sunway Lagoon, Lazada, Shopee, Nene Chicken, Nerdunit, Eggette Lab, BaWangChaJi dan Dissy. Selain itu, korang juga berpeluang dapatkan beg goodies, baucar tunai, baucar rebat, kupon makanan percuma, kupon ais krim, dan banyak lagi.

Antara aktiviti menarik seperti aktiviti cat cawan, roda berputar, The Chicken Spy, Bengkel DIY Eggette, pameran karya seni manekin, selfie check-in, Wonderful Wallet RM1 dan Tiktok Challenge dengan hadiah yang sangat best seperti memenangi smartphone realme. Jangan tak tahu di sini juga terdapat photobooth yang menarik untuk di update di Instagram masing-masing.








Oh ya korang juga berpeluang untuk datang Craziest Fan Festival Concert dan bertemu artis-artis Malaysia popular seperti Sufian Suhaimi, Floor 88, Imsomniacks, Neeta, Bunga, Yoony x Yzn, Noki/ Loca B / Tuju, Sophia Liana dan Budakgngam serta Sekumpulan Orang Gila. Memang meriah la dapat sambut Merdeka dengan realme kan.


Bagi yang berminat nak mengetahui lebih lanjut mengenai produk realme boleh datang ke realme 828 Fans Festival dan kenalah mendaftar sebelum 27 Ogos 2020 di link ini


So save the date untuk realme 828 Fans Festival pada 28 hingga 30 Ogos 2020 yang diadakan di realme Design Studio terletak di Lot: 58370, Jalan Sungai Penchala, Kampung Sungai Penchala, 60000 Kuala Lumpur. Jumpa di sana!! rugi tak pergi sebab memang best! 

Untuk maklumat lanjut : 

Website : www.realme.com

Love,
/>

You Might Also Like

2 Comments

Like us on Facebook