Advertorial

Beli Perabot Rumah Secara Online Di Uwais Furniture

2:46 PM

Di zaman serba canggih lagi moden sekarang, pembelian secara online hanya di hujung jari anda sudah menjadi trend kepada semua orang. Betapa mudahnya sekarang korang tak perlu lagi nak keluar rumah untuk membeli barang-barang keperluan. Duduk jer depan pc dan tekan-tekan jer untuk beli barang dah sampai. Wahhh giler best. Best la sebab tak perlu keluar rumah pun nak beli barang kan. Untuk pembelian perabot rumah pun dah ada online sekarang ni. Menarikkan!!


Di Facebook Uwais Furniture telah diusahakan oleh Puan Hamidah dari Beranang Selangor dan beliau menjalankan perniagaan jualan perabot rumah secara online semenjak dari awal tahun 2016 lagi. Semenjak jualan online perabot dari Uwais Furniture ini telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan dari orang ramai dari serata Semenanjung Malaysia. Hahh mesti ada yang tertanya-tanya Uwais Furniture ni ada showroom ker ada kedai ker. Untuk pengetahuan korang semua, Uwais Furniture ini hanya menjalankan perniagaan mereka secara online dan kesemua perabot ini terus dari kilang.

Barang di kilang

Perabot rumah yang dijual oleh Uwais Furniture ini sangat berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan. Pihak Uwais Furniture sendiri memberikan keyakinan yang tinggi bahawa barang yang mereka jual ini sangat cantik, design yang menarik serta moden dan boleh memilih warna yang diingini serta harga yang mampu milik. Yang menariknya setiap barangan yang beli dari Uwais Furniture ini akan hantar barang perabot terus ke depan pintu rumah korang. Perabot rumah yang dijual disini seperti :
  • Bedroom set
  • Shoe Rack
  • Swing Chair
  • Wall TV Cabinet
  • Bar Counter
  • Set Bilik Tidur Kanak-kanak
  • Display Cabinet
  • Round Chair


Antara perabot yang dijual oleh Uwais Furniture. Untuk melihat pelbagai jenis perabot yang lain boleh tekan di SINI

Korang boleh tengok gambar testimoni dari customer yang sangat berpuas hati membeli perabot rumah dari Uwais Furniture ini. Mama pun dah aim nak beli beberapa barang di sini.





Di Uwais Furniture ini turut menawarkan pembayaran barangan dalam 2 cara iaitu sistem tunai dan sistem kutu. Jadi korang yang mana baru nak masuk rumah ker, yang baru berkawin ker tapi tak cukup bajet nak beli barang perabot rumah boleh jer join sistem kutu dengan Uwais Furniture ni. InsyaAllah korang akan dapat barang yang korang idamkan khas untuk rumah korang nanti.

Untuk maklumat lanjut dan ingin membeli perabot rumah di Uwais Furniture boleh hubungi :

Facebook Qistina Crochet : www.facebook.com/cik.ida.5
Facebook Uwais Furniture : www.facebook.com/uwaisfurniture
Whatsapp : 011-2366 1874 


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook