Hari Nasi Lemak Marrybrown's | Beli 1 Percuma 1 Hanya di Shopee

12:23 PM

Kalau sebut sahaja Nasi Lemak mesti teringat nasi yang beraroma santan, dengan sambal yang kick, dilimpahi dengan kacang, ditambah dengan hirisan timun, beberapa keping papadom serta seketul ayam goreng menjadi idaman rakyat Malaysia. Sempena Hari Nasi Lemak MB pada 1 Ogos 2021 ini, Marrybrowns dengan bangga meraikan "Hari Nasi Lemak MB" sebagai hadiah untuk semua rakyat Malaysia yang menjadikan Nasi Lemak MB sebagai makanan kebanggaan semua.


Untuk pengetahuan semua, Nasi Lemak MB ini merupakan tahun ke 2 mereka. Oleh itu, jangan lupa dapatkan promo menarik Nasi Lemak MB dengan harga RM9.50 hanya di atas talian Shopee bermula 12am sehingga habis. So, promo ini hanya ada 10,000 bungkus Nasi Lemak MB yang disediakan menerusi tawaran Beli 1 Percuma 1 sahaja!

Save The Date!

Tarikh : 1 Ogos 2021

Masa : Bermula 12.00 tengah malam dan seterusnya

Platform : Shopee Rasmi Kedai Marrybrown's (Hanya boleh diakses melalui telefon bimbit sahaja)


Tawaran Nasi Lemak MB Beli 1 Percuma 1 ini bermula dari RM9.50. Menu termasuklah :
  • 1 pcs MB Crispy Chicken
  • Nasi Lemak yang dimasak dengan santan dan daun pandan
  • Sambal Marrybrowns
  • Kacang
  • Ikan Bilis
  • Papadom
  • Hirisan Timun
Tawaran ini hanya eksklusif di Shopee sahaja dan korang boleh tebus voucher tersebut di outlet Marrybrowns berhampiran bermula dari 2 Ogos hingga 31 Ogos 2021.




Kalau korang nak tahu Marrybrown kini sudah 40 tahun beroperasi sebagai restoran perkhidmatan pantas Halal pertama terbesar di Malaysia. Dan mereka sangat berbangga meraikan setiap 1 Ogos untuk "Hari Nasi Lemak MB'. Mama sendiri pun banyak kenangan dengan Marrybrown ni sehinggakan anak-anak pun suka dengan Marrybrown.


Bagi yang nak dapatkan tawaran menarik pada setiap 1 hari bulan berikutnya, boleh layari laman web Marrybrown dan untuk  maklumat lanjut mengenai Hari Nasi Lemak MB atau tawaran dan servis penghantaran Marrybrown boleh layari :

Instagram : Marrybrownmy
Youtube : MarrybrownTV

Love,
/>

You Might Also Like

1 Comments

  1. good sharing Jue. tak pernah lagi try nasi lemak marrybrown. nanti nak cuba nasib dapatkan voucher

    ReplyDelete

Like us on Facebook