Khas Untuk Seller Online Kena Join Jadi Seller Di PG Mall

8:23 AM

Sebut sahaja shopping online memang mama suka shopping online sebabnya mudah tak payah nak keluar pergi mall. Hanya duduk depan komputer atau smartphone dan klik klik sahaja kemudian tunggu barang sampai depan rumah. Senangkan tak perlu nak bersesak-sesak kat luar sana tu. Tambah sekarang musim wabak penyakit Covid-19 lagilah takut nak keluar jumpa orang ramai yer tak. Dengan ini bukan sahaja pembeli untung malah seller juga perlu merebut peluang ini untuk memasarkan produk perniagaan mereka di atas talian. Jadi kepada seller yang ingin melebarkan perniagaan online mereka jom kita tengok website shopping online paling awesome iaitu PG Mall. 


PG Mall ini adalah sebuah platform membeli-belah dalam talian no 1 Malaysia semenjak dari tahun 2017 dengan pelbagai barangan yang dijual dekat sana. Lagilah mama bertambah teruja sebab senang dalam satu website jer boleh shopping dengan mudah. Dengan ini seller dapat mempromosi barangan jualan mereka seperti peralatan dapur, gadget, makanan, emas, kosmetik dan macam-macam lagilah. Bukan itu sahaja di sini terdapat pelbagai tawaran menarik seperti promosi hebat setiap hari agar jualan mereka dijual dengan pantas. 


PG Mall juga merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia dengan menawarkan lebih daripada 1,000,000 pelanggan (dan masih berkembang) di seluruh Asia Tenggara (SEA). Dan lagi menarik PG Mall telah disenaraikan sebagai top 3 platform "marketplace" atas talian yang kerap dikunjungi di Malaysia oleh iPriceinsight seperti yang direkodkan di dalam laporan Q1 2020. 


Di PG Mall juga sangat mengalukan Seller yang menggunakan Service Provider seperti SelluSeller, iStore iSend, EasyStore, URStore, TresGo, Etailer Gateway, Red Dino kerana di PG Mall sudah diintegrasi dengan platform service terbaik buat masa ini. 

Paling memudahkan para pelanggan PG Mall turut menyediakan pilihan pembayaran melalui E-Wallet Payment Gateway yang utama iaitu :
  • Maybank QRpay
  • TouchnGo e-wallet
  • Boost
  • GrabPay
  • Alipay dan lain-lain
Dengan cara ini dapat memberi dorongan kepada seller untuk menarik lebih banyak pembeli dengan memudahkan membuat pembayaran atas talian dengan mudah tanpa perlu risau kerana ianya dijamin selamat malah jika kita guna pembayaran e-wallet boleh juga kita mengumpul point dan ganjaran yang lain. 


Di PG Mall mempunyai Customer Group Support yang menyokong kuat bagi membantu mempromosikan peniaga di sini ke rangkaian media sosial agar mereka dapat pengalaman membeli-belah. Dengan pengaruh review dari pembeli dan pengalaman dari pengguna dapat meningkatkan peluang lebih banyak pelanggan baru yang luas di media sosial pelanggan. Dengan cara ini sedikit sebanyak jualan barangan seller akan menjadi sebutan para pembeli. 

Dan lagi menarik lagi, seller tidak perlu risau kerana di PG Mall turut terdapat pasukan MIS yang kuat bagi membolehkan pelbagai kempen dan integrasi kedai kreatif. Bagi Seller sentiasa disokong dengan kempen kreatif yang bekerjasama dengan e-wallet dan bank yang berlainan setiap bulan untuk mendorong penjualan dan juga meningkatkan traffik pelanggan untuk ke kedai online seller di PG Mall ini. 


Bagi pengeposan barang di PG Mall sangat mudah kerana PG Mall bekerjasama dengan semua perkhidmatan pengeposan yang sedia ada di Malaysia. Maka ia turut membantu seller di PG Mall memudahkan urusan proses pengeposan barangan jualan ke pembeli. Antara delivery service yang bekerjasama iaitu :
  • J&T Express
  • ABX Express
  • DHL
  • Pos Laju
  • Sky Net
  • Easy Parcel
  • Pgeon
  • GDex
  • The Lorry.com
  • CJ Century

Oh ya bagi yang ingin tertanya-tanya samada pendafataran ingin menjadi seller di PG Mall ini ada bayaran ker tidak, bagi yang ingin menjadi peniaga di PG Mall ini adalah percuma dan tidak ada kos pendaftaran. Jadi jom join menjadi seller di PG Mall kerana website PG Mall menyasarkan sekurang-kurangnya 10k penjual untuk menyertai tahun ini.


Apa tunggu lagi marilah rebut peluang mudah ini dengan pelbagai kemudahan yang tersedia untuk meningkatkan jualan perniagaan anda di PG Mall. Jadi seller pun untung dan pembeli pun untung tidak perlu keluar ke mall untuk membeli barang yang mereka ingini. Untuk mendaftar sila ke link ini ---> http://seller.pgmall.my

Untuk maklumat lanjut mengenai PG Mall layari :

Website : www.pgmall.my

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Sellnow #Goecommerce #joinusnow #Sellonline #sellonpgmall

Love,
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook