GREENS | Minuman Kesihatan Tambahan Dengan 100% Semulajadi

10:13 PM

Setiap wanita keinginan menjaga kesihatan dan hidup gaya sihat menjadi impian tersendiri. Pemakanan yang baik merupakan komponen utama yang menyumbang kepada kesejahteraan tubuh dan kesihatan keseluruhan bagi wanita. Perubahan fisiologi dan tuntutan peranan sebagai seorang ibu, isteri, pekerja dan masyarakat mempengaruhi keperluan makanan. Melalui pemakanan yang baik, seseorang wanita berupaya untuk mencegah atau mengurangkan risiko kepada masalah-masalah kesihatan. Oleh itu, mama mengamalkan makanan kesihatan dari egreenbeans.


egreenbeans atau nama singkatannya EGB merupakan sebuah syarikat atas talian yang menawarkan pelbagai produk minuman kesihatan sejak dari 2018 dan telah melancarkan satu produk kesihatan terbaru iaitu GREENS. Terdapat 3 produk GREENS ini seperti :
  • Meal For Thee - Protein Enrichment Drink
  • UpFi'r - Beauty Drink
  • Wellone - Immune Booster Drink
Minuman suplemen kesihatan sihat ini telah mendapat kelulusan daripada Makanan Selamat Tanggungjawab Industri (MeSTI) yang mana syarikat telah mematuhi semua aspek dibawah Food Hygiene Regulations 2009 Malaysia. Selain itu, produk ini telah mendapat pensijilan daripada Good Manufacturing Practice (GMP) yang mana telah mematuhi pembuatan yang diiktiraf dibawah Food and Drug Administration's (FDA).

GREENS Wellone - Immune Booster Drink


GREENS Wellone adalah minuman harian yang wajib diambil setiap pagi mahupun dikala ketika berada dalam tidak sihat seperti batuk, selsema, sakit tekak mahupun sinus. Tambah sekarang banyak sangat wabak penyakit yang telah melanda negara kita iaitu Covid. Dengan pengambilan GREENS Wellone ini dapat membantu badan kita lebih kuat dalam melawan penyakit.

Diperkaya dengan antioksidan dari Elderberries dan dirumus khas dalam kombinasi Echinacea iaitu ramuan penyembuhan dengan baik untuk antivirus dalam memberikan sokongan imun yang lebih kuat kepada tubuh badan kita. Dengan formulasi 100% dari bahan semulajadi, GREENS Wellone boleh membantu badan kita untuk melawan jangkitan.



GREENS Meal For Thee - Protein Enrichment Drink

GREENS Meal For Thee sangat bagus untuk mengurangkan berat badan dan pengambilan Meal For Thee ini sangat digalakkan selepas bersenam, workout dan juga ketika waktu bekerja. Dengan mengamalkan minuman protein ini boleh mengantikan sarapan yang berat. Ia juga sangat bagus untuk sistem penghadaman kerana bahan utamanya Pea Protein Isolate dan Soy Protein Isolate yang merupakan protein yang cepat dihadam.


Bukan itu sahaja ia dapat membantu membina otot, cepat kenyang serta badan lebih ringan dan bertenaga sepanjang hari. Produk ini juga bebas laktosa dan terdapat serbuk organik soya yang sarat dengan fiber dan sesuai bagi mereka vegetarian juga. 

Mama amalkan minum Meal For Thee ini sebelah pagi dan paling best mama rasa bertenaga dan cepat kenyang kerana minuman ini mempunyai rasa kacang soya serta sumber protein dan pisang yang sedap. Dalam 2 minggu jer korang akan rasa perbezaannya. 



GREENS UpFi'r - Beauty Drink

GREENS UpFi'r sangat sesuai untuk wanita yang mempunyai masaah kulit collagen kurang dan segala aset estrogen badan mula menurun. Dengan mengamalkan GREENS UpFi'r iaitu minuman kecantikan untuk wanita yang inginkan meremajakan kulit, menjaga bentuk badan serta awet muda.


Diperbuat daripada 100% berasaskan bahan semulajadi seperti :
✅ Marine Collagen - Mengembalikan keremajaan kulit dengan molekul kecilnya untuk meningkatkan penyerapan yang lebih baik, meningkatkan keanjalan kulit, mengekalkan kelembapan dan penghidratan kulit. 
✅ Buah Delima - Dengan antioksidan yang tinggi dan kaya Vitamin C yang membantu mencerahkan kulit. 
✅ Pueraria Mirifica - Sumber fittoestrogen tumbuhan semulajadi membantu menguatkan dan menaikkan saiz cup serta bentuk badan yang ideal. 


Inilah rahsia mama kalau nak cantik dari luar dan dalaman kita kena lah amalkan makanan kesihatan GREENS UpFi'r untuk dapatkan kulit lebih lembap, cerah malah dapat kesan pada bahagian payudara lebih mantap dan konfiden dengan kesihatan dalaman wanita. 

Untuk info lebih lanjut boleh layari : https://egreenbeans.com.my/product/upfir-beauty-drink/


Bagi yang nak dapatkan produk-produk GREENS di :

➡️ Website : www.egreenbeans.com.my
➡️ Instagram : @egreenbeans.my

Love, 
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook