HUAWEI Malaysia Memperkenalkan Produk Artificial Intelligence-of-Things (AloT) Terkini

1:50 PM

HUAWEI Malaysia memperkenalkan rangkaian produk Artificial Intelligence-of-Things (AIoT) terbaru mereka bagi WATCH GT 4, MatePad 11” PaperMatte Edition, FreeBuds Pro 3 dan HUAWEI WATCH Ultimate Design. Produk inovatif ini menawarkan cara yang lebih bijak untuk pengguna meningkatkan gaya hidup harian mereka di dalam dan di luar rumah, sama ada mereka berulang-alik ke tempat kerja, melancong, menjalani sesi gym rutin mereka atau sekadar menikmati masa bersama keluarga di rumah.

Dengan pelancaran teknologi termaju dan canggih ini, HUAWEI mendayakan gaya hidup yang dipertingkatkan dan lebih cekap kepada setiap individu – menjadikan kehidupan pintar untuk semua orang mungkin dan akhirnya, menawarkan pengalaman tanpa sempadan yang lancar untuk semua.


Tersedia dalam saiz 46mm dan 41mm, HUAWEI WATCH GT 4 mencerminkan ketukangan yang teliti dalam setiap perincian dan penampilan sambil menjelmakan keanggunan serta kecanggihan melalui estetika geometri baharunya.

Mengutamakan keselesaan optimum pemakai, siri HUAWEI WATCH GT 4 dibina dengan bahan premium dan bahagian luar metalik yang bergaya, menyerlahkan pengalaman pengguna, menyepadukan jam pintar dengan lancar ke dalam kehidupan seharian, mencerminkan prinsip keseimbangan, keharmonian dan reka bentuk yang inovatif.


HUAWEI WATCH GT 4 series menawarkan pilihan warna yang berbeza bagi tali untuk kedua-dua edisi 46mm dan 41mm. Setiap edisi, dengan Sarung Keluli Tahan Karat yang unik, direka dengan teliti dengan perhatian terhadap perincian dan menawarkan jam tangan yang diperibadikan memenuhi citarasa dan pilihan yang pelbagai.


HUAWEI WATCH GT 4 versi 46mm didatangkan dalam empat jalur warna berbeza – Kelabu dengan Tali Keluli Tahan Karat Bersepadu, Hijau dengan Tali Tenunan Hijau, Perang dengan Tali Kulit Coklat dan Hitam dengan Tali Fluoroelastomer Hitam.



HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition memperkenalkan ciri Paparan PaperMatte yang inovatif, untuk memberikan pengalaman menonton dan menulis seperti kertas yang tidak pernah berlaku sebelum ini. Ini termasuk perlindungan mata, penulisan pen di atas kertas dan kawalan sentuhan lancar, disokong oleh keupayaan mencatat nota yang diperkaya.


Didatangkan dengan reka bentuk ringan premium, HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition meningkatkan pengalaman pengguna dengan menyediakan kadar segar semula yang tinggi, kelajuan pemprosesan yang lancar dan sambungan berkualiti.


HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition bertujuan untuk memenuhi keperluan pengkomputeran pelajar dan profesional muda yang memulakan kerjaya mereka. Dengan penambahan ciri PaperMatte baharu, tablet ini bertujuan untuk bertindak sebagai pintu masuk kepada pengalaman baharu dan kesejahteraan yang dipertingkatkan melalui teknologi termaju.

HUAWEI FreeBuds Pro 3 dikenali sebagai generasi baharu fon telinga TWS unggulan akustik muktamad yang mengimbangi reka bentuk estetika dengan teknologi audio terkemuka kelas, meningkatkan pengalaman audio untuk pengguna yang terbiasa dengan kehidupan yang lebih baik. Keutamaan serba baharu menggunakan teknologi inovatif untuk mentakrifkan semula kesetiaan bunyi, mendorong standard industri ke tahap yang lebih tinggi.



Pada masa yang sama, HUAWEI FreeBuds Pro 3 meningkatkan lagi pengalaman panggilan dengan Pure Voice 2.0, pembatalan hingar dengan Intelligent ANC 3.0 dan Triple Adaptive EQ, serta pengalaman penyambungan pintar untuk pendengaran yang lancar, memberikan fon telinga serba lengkap untuk yang moden , pengguna yang berkaitan.

Tersedia pada 21 Oktober 2023 pada harga RM 899 di Huawei Experience Store, Huawei Official Website, Huawei Official Store di Shopee dan Huawei Flagship Store di Lazada.

HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN menggunakan teknik tatah emas tradisional Cina kepada reka bentuk emas enam segmen 18K yang direka unik pada bezel seramik nanokristal. Ia menghasilkan kilauan yang setanding dengan batu permata, membentuk rupa bezel jed bertatah emas.


HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN bukan sahaja mampu mencapai rintangan air 10ATM, tetapi juga menyokong kedalaman 100 meter dan dilengkapi dengan keupayaan audio, yang tidak pernah berlaku sebelum ini dalam jam tangan pintar arus perdana. Jam tangan ini juga menjalani ujian standard rintangan air ISO 22810 dan ujian standard peralatan menyelam EN13319.

Dengan keupayaan untuk bertahan 24 jam pemantauan kalis air sedalam 110 meter, HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN telah menjadi model baharu prestasi rintangan air dalam kalangan jam tangan pintar dalam industri.


Boleh didapati pada 14 Oktober pada harga RM 13,999 di Huawei Experience Store terpilih :- 
  • Pavilion
  • Bukit Bintang
  • Suria KLCC
  • Sunway Pyramid
  • One Utama
  • IOI City Mall
  • Mid Valley Southkey
  • Tebrau City
  • Queensbay Mall
Bagi anda yang berminat untuk mencuba HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN, imbas QR di bawah untuk membuat temujanji untuk merasai sendiri jam tangan pintar terbaik.


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook