HUAWEI Watch GT 4 Gabungan Fesyen & Fungsi “Fashion Forward”

3:41 PM

Huawei lancarkan HUAWEI WATCH GT 4 dan HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition terbarunya, berikutan kejayaan besar pelancarannya di Eropah dan China baru-baru ini. Menjelmakan intipati cadangan “Fashion Forward”, generasi baharu siri perdana WATCH GT mewakili satu peristiwa penting dalam perjalanan Huawei untuk menyatukan teknologi dan ekspresi fesyen


Dengan cadangan itu, ia menandakan era baharu fesyen boleh pakai yang memperkasakan pengguna untuk memperibadikan perjalanan kesihatan dan sukan mereka tanpa menjejaskan gaya. Dikenali sebagai tablet paparan PaperMatte pertama di Malaysia, HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition direka untuk memenuhi keperluan pengkomputeran harian pelajar pengajian tinggi dan profesional muda.

WATCH GT 4 Huawei didatangkan dalam dua saiz – 46mm dengan reka bentuk Dail ‘Oktagonal’ ikonik untuk pernyataan yang berani, dan 41mm menampilkan reka bentuk loket elegan yang menggabungkan keanggunan ke hadapan fesyen dengan estetika barang kemas dengan lancar, selaras dengan gaya pemakainya.


Sistem Always-On Display (AOD) yang dipertingkatkan meningkatkan pengalaman pengguna, dilengkapi dengan pelbagai muka jam yang boleh disesuaikan – dengan 12 reka bentuk baharu dan akses kepada lebih 25,000 muka jam rasmi dan pihak ketiga melalui HUAWEI Watch Face Store. Membolehkan kemungkinan pemperibadian yang tidak berkesudahan untuk disesuaikan dengan mana-mana gaya, daripada mesyuarat lembaga pengarah hingga tamat hujung minggu. 

HUAWEI WATCH GT 4 kini serasi dengan peranti iOS dan Android; sambil membenarkan sehingga 14 hari hayat bateri yang panjang pada 46mm dan 7 hari pada 41mm. Pengurusan Kesihatan Profesional: Siri WATCH GT terbaharu menambah baik panduan sukan pintar dan ciri pendamping kesihatan profesionalnya, mempersembahkan teknologi pemantauan denyutan jantung TruSeen™ 5.5+ yang dipertingkatkan.



Penambahbaikan memberikan bacaan yang lebih tepat dan analisis mendalam tentang metrik fisiologi pemakai. Selaras dengan tumpuan yang semakin meningkat pada kesihatan dan kesejahteraan, siri HUAWEI WATCH GT 4 menawarkan lebih 9 kategori dan 200 pelan latihan saintifik yang diperibadikan, semuanya boleh diakses dengan mudah secara percuma melalui Aplikasi Kesihatan HUAWEI, yang direka memperkayakan perjalanan kecergasan pengguna.

HUAWEI WATCH GT 4 dalam 46mm didatangkan dalam empat warna berbeza: Kelabu dengan Tali Keluli Tahan Karat Bersepadu, Hijau dengan Tali Tenunan Hijau, Perang dengan Tali Kulit Coklat dan Hitam dengan Tali Fluoroelastomer Hitam. Manakala HUAWEI WATCH GT 4 dalam 41mm hadir dalam tiga warna berbeza: Perak dengan Gelang Kunci Piano Dua tona, Putih dengan Tali Kulit Putih dan Hitam dengan Tali Fluoroelastomer Hitam. 


Pra-pesanan HUAWEI WATCH GT 4 mulai 5 Oktober 2023 di semua HUAWEI Experience Store, Laman Web Rasmi HUAWEI, HUAWEI Official Store di Shopee, HUAWEI Flagship Store di Lazada, Senheng, senQ dan Harvey Norman. Pelanggan akan layak mendapat hadiah bernilai sehingga RM 580 selepas pembelian dibuat dari 5 Oktober 2023 hingga 13 Oktober 2023.

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook