HUAWEI Memperkenalkan Barisan Inovasi Tercanggih Sempena Pelacaran 'Creation Of Beauty'

1:56 PM

Huawei memperkenalkan barisan inovasi tercanggih termasuk MatePad Pro 13.2”, MateBook D 16, FreeClip dan WATCH GT 4 semasa pelancaran Creation of Beauty di The Exchange 106 aras 57. Nad berpeluang menjadi orang pertama melihat sendiri produk terbaru yang dikeluarkan Huawei dan teruja melihat sendiri kehebatan produk tersebut. 



HUAWEI MatePad Pro 13.2

Dikenali sebagai salah satu tablet bersaiz besar 13-inci yang paling nipis dan ringan dalam industri, HUAWEI MatePad Pro 13.2” disepadukan dengan ciri-ciri terkemuka industri yang menjadikannya peranti yang meningkatkan produktiviti yang mampu melaksanakan pelbagai tugas pejabat dan kreatif. kerja – yang pastinya akan membawa penciptaan semasa dalam perjalanan ke tahap yang baharu. 

HUAWEI Matepad Pro 13.2” Diperkenalkan Sebagai Tablet Skrin Besar Paling Nipis dan Teringan Dalam Industri HUAWEI MatePad Pro 13.2" memperkenalkan reka bentuk yang menawan dengan dua pilihan warna – Hitam Keemasan dan Hijau.

Skrin OLED fleksibel tablet yang luas didatangkan pada tebal wafer 5.5 mm tebal dan badan 580 g, dan dikelilingi oleh bezel 3.4 mm untuk menghasilkan nisbah skrin-ke-badan 94% yang mengejutkan. Ia adalah tablet paling nipis yang pernah dibuat dengan bezel paling sempit dan nisbah skrin-ke-badan tertinggi. Paparan HUAWEI X-True™ dan sistem HUAWEI SOUND™ tablet berinteraksi dengan kekayaan memperkayakan aplikasi dan teknologi untuk membawa hiburan audio-visual yang mengasyikkan sepenuhnya.


Tablet ini berfungsi dengan lancar dengan peranti pengguna pertama di dunia yang dikuasakan oleh teknologi NearLink , HUAWEI M-Pencil (generasi ke-3) yang akan memastikan pengalaman menulis yang lancar dan responsif, sambil menjanjikan kependaman rendah, garisan tepat dan tekanan penyesuaian. Skrin tablet 13.2" yang luas dioptimumkan lagi untuk berbilang tugas dengan keupayaan berbilang tetingkapnya, menyediakan antara muka pengguna yang dinamik dan cekap.

Meningkatkan produktiviti, tablet menyokong Pejabat WPS Tahap PC, membolehkan pengguna mengedit dokumen dan pembentangan dengan cekap. HUAWEI MatePad Pro 13.2” dilengkapi dengan kapasiti bateri 10100 mAh, teknologi SuperCharge HUAWEI berwayar 88W memastikan pengecasan pantas dengan mencapai 85% dalam masa 40 minit sahaja.

HUAWEI MatePad Pro 13.2” – tablet paling nipis dan paling ringan di bandar ini tersedia untuk pra-pesanan daripada RM 4,599 di semua HUAWEI Experience Stores, HUAWEI Official Website, Kedai Rasmi HUAWEI di Shopee, HUAWEI Flagship Store di Lazada, di mana pelanggan akan berhak untuk hadiah percuma bernilai sehingga RM 3,145 apabila permintaan pra-pesanan dibuat dari 9 Januari 2024 hingga 25 Januari 2024.


HUAWEI MateBook D 16

HUAWEI MateBook D 16 menggabungkan prestasi berkuasa dengan ciri skrin besar namun ringan. Ia berdiri sebagai komputer riba skrin besar, ringan dan berkuasa yang ideal, yang mesti dimiliki oleh mereka yang mencari pengkomputeran dipacu prestasi namun mudah alih. Mempunyai paparan 16-inci yang luas, prestasi berkuasa HUAWEI MateBook D 16 menyerlah dengan Pemproses siri H Intel® Core™ i9 Generasi ke-13, mengendalikan pelbagai tugas intensif dengan sangat mudah, menjadikannya peranti produktiviti yang ideal untuk Pejabat Pintar era.

Siri MateBook D baharu, yang menampilkan skrin besar, mudah alih ringan dan prestasi berkuasa, juga tersedia dalam Pemproses siri H Intel® Core™ i5 Generasi ke-12 atau ke-13. Tambahan pula, ketersambungan Peranti Super menghilangkan kerumitan membawa wayar tambahan, membolehkan pengguna menyambung dan bekerjasama dengan Peranti Super HUAWEI yang lain dan memanfaatkan kuasa pemprosesan siri H untuk produktiviti berbilang tugas yang lebih cekap.


Paparan FullView 16-inci meningkatkan penciptaan kandungan, menyediakan platform yang mendalam untuk usaha kolaboratif. Keserasian komputer riba dengan tablet membolehkan pengguna menangkap inspirasi semasa dalam perjalanan, manakala SuperHub mendayakan kerjasama merentas peranti yang cepat dan mudah dengan menyusun dan menyimpan sementara fail, teks, imej dan video.

Direka bentuk untuk keselesaan maksimum, MateBook D 16 mewarisi reka bentuk Paparan Penuh bagi keluarga MateBook, menampilkan bezel 4.6mm ultra-sempit di sebelah kiri dan kanan, mencapai nisbah skrin-ke-badan 90 peratus yang mengagumkan. Komputer riba ini juga menampilkan Antena HUAWEI Metaline jarak ultra-jauh (270 meter) yang memastikan sambungan yang cepat dan stabil, dan bateri 70Wj yang teguh untuk kegunaan sepanjang hari. Sebagai Peranti Super, ia memudahkan kerjasama merentas peranti dengan lancar, memperkemas aliran kerja anda dengan mudah.

MateBook D 16 adalah bukti komitmen Huawei untuk menggabungkan teknologi termaju dengan reka bentuk tertumpu pengguna untuk pengalaman pengkomputeran yang unggul dengan bateri tahan lama.


HUAWEI MateBook D 16 juga boleh didapati daripada RM 2,899 di semua HUAWEI Experience Stores, HUAWEI’s Official Website, HUAWEI Official Store on Shopee, HUAWEI Flagship Store on Lazada,, di mana pelanggan akan berhak mendapat hadiah percuma bernilai sehingga RM 2,144 atas permintaan pra-pesanan dibuat pada HUAWEI MateBook D 16 Intel® Core™ i5 Processor mulai hari ini hingga 18 Januari 2024; dan HUAWEI MateBook D 16 Intel® Core™ i9 Processor mulai hari ini hingga 2 Februari 2024.


HUAWEI FreeClip

HUAWEI FreeClip, Fon Telinga Terbuka yang paling bergaya dan selesa untuk dipakai sepanjang hari Memperkenalkan HUAWEI FreeClip yang revolusioner, Huawei mentakrifkan semula pengalaman fesyen dan audio dengan teknologi pendengaran telinga terbuka yang canggih, memenuhi pilihan pengguna yang pelbagai. Debut fon telinga dan sarung yang ikonik dalam dua cara warna yang bergaya – Hitam dan Ungu, menandakan penerokaan pertama Huawei ke dalam dunia produk audio ungu dan mengembangkan kemungkinan reka bentuk dalam siri audio.

Selain aksesori audio semata-mata, HUAWEI FreeClip ialah sekeping kenyataan ke hadapan fesyen yang boleh disesuaikan dengan pelbagai gaya - sama ada bergaya korporat, sukan atau pakaian jalanan. Menyeimbangkan antara anting-anting pernyataan dan fon telinga yang berfungsi, fon telinga ini dengan mudah meningkatkan penampilan anda, memastikan gaya menemani anda ke mana sahaja kehidupan membawa anda.


HUAWEI FreeClip yang direka dengan teliti mengandungi tiga elemen utama : Comfort Bean, Acoustic Ball dan C-bridge.
  • Mendapat inspirasi daripada estetika barok, Comfort Bean sesuai dengan lengkungan telinga manusia yang tidak teratur, mengutamakan keselesaan berdasarkan prinsip ergonomik dan data pengguna yang luas. 
  • Acoustic Ball memastikan kesesuaian yang selamat namun selesa, mengikat fon telinga tanpa menyebabkan ketegangan pada kulit dan rawan telinga.
  • Penyambung C-bridge, dengan kelengkungan yang dioptimumkan dan reka bentuk yang fleksibel namun tahan lama, menyesuaikan diri dengan bentuk telinga yang berbeza dalam masa nyata. Dicipta melalui teknik kejuruteraan ketepatan dan berdasarkan bentuk telinga 10,000 pengguna, ia menempatkan 9 wayar teras dan wayar memori untuk pengambilan bunyi berkualiti tinggi dan operasi gerak isyarat yang lanc
Menyampaikan pengalaman audio yang berkuasa, HUAWEI FreeClip menawarkan Pemacu Dwi pendengaran ultra dengan unit gegelung penggerak litar magnet dwi kepekaan tinggi. Reka bentuk ini mengekalkan kejelasan bunyi, menangkap nuansa bes dan treble yang resonan untuk perjalanan mendengar yang mengasyikkan.

Dengan hayat bateri yang mengagumkan sehingga 36 jam, setiap fon telinga menawarkan 8 jam main balik muzik, 5 jam masa bercakap dan ciri pengecasan pantas. Caj hanya 10 minit menyediakan 3 jam mendengar tanpa henti, manakala pengecasan 40 minit memulihkan fon telinga kepada kapasiti penuh.


HUAWEI FreeClip dengan lancar menggabungkan gaya, keselesaan dan teknologi audio termaju, menjanjikan pengalaman audio transformatif untuk pengguna semasa dalam perjalanan. HUAWEI FreeClip juga boleh didapati di seluruh negara pada harga RM 899 di HUAWEI Official Website, HUAWEI Official Store on Shopee and HUAWEI Flagship Store on Lazada. Pelanggan akan dapat menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM 367 termasuk HUAWEI Band 8, Pakej Penjagaan Sunshine Outdoors dan Waranti Penjagaan Kehilangan 1 Tahun. HUAWEI WATCH GT 4 41mm Light Gold


Huawei telah memperluaskan rangkaian HUAWEI WATCH GT 4 41mm siri dengan tambahan baharu HUAWEI WATCH GT 4 41mm Light Gold; mengukuhkan lagi komitmen Huawei terhadap fesyen ke hadapan dengan produk inovatif. Berharga RM 1,299, WATCH GT 4 boleh didapati untuk pra-pesanan bermula hari ini hingga 1 Februari 2024, di mana pelanggan berhak mendapat hadiah percuma bernilai sehingga RM516, termasuk HUAWEI FreeBuds SE, HUAWEI EasyFit Fluoroelastomer Strap dan 1+1 tahun jaminan lanjutan.

Untuk maklumat lanjut atau kemas kini terkini tentang promosi ini, sila lawati Huawei Experience Store, HUAWEI Official Website, HUAWEI Official Facebook page, or Instagram.

|Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook