Bihun Goreng Ikan Bilis..

9:06 AM

Ni menu berbuka kemarin.. sangat simple.. dek gara2 tak lalu makan nasi sangat aku terpaksa cari resepi berasaskan bihun, mee or koteaw... Nak jadikan cerita, kemarin duk berblogwalking terjumpa la bihun goreng ikan bilis.. heheh lama plak tak makan bihun yang dibuat sendirikan.. so petang kemarin terus buat.. huhuhuhu

Memula agak2 jer masak.. pehtu sebelum masuk bihun suruh en papa rasa masin ka tawar ker.. pehtu dia kata masin.. alamak.. tp aku rasa maybe bihun belum masuk.. nanti kalo dah masuk takder masin dah kan..

Masa berbuka tu terus rasa.. alhamdulillah tak la masin sangat.. ok la tuuu.. sedap la.. hahahah.. :p senang jer nak masak bihun ni.. kalo dah takder ayam ker udang ker kita leh gantikan dengan ikan bilis.. tp blender sekali dengan cili kering dan bawang putih.. pehtu tumis bagi sampai pecah minyak.. sonang jer.. huhuhu sayur pilihan sawi.. :)

Bihun Goreng Ikan Bilis...


/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook