Renovate Dapur ~ Day 3 ~ & Labour Day

10:34 PM

Selamat bercuti kepada semua para pekerja.. 
Bagi semua pekerja dan termasuklah aku memang nak sangat2 cuti sekarang ni.. 
Almaklumla kesibukkan di office memang aku tak dapat nak bercuti sesuka hati.. tunggu hujung minggu jer la. nak tak nak hujung bulan ni nak cuti lagi. so kena lah bertahan badan utk keja..

Cuti hari ni tak macam cuti pun. pagi2 dah bangun awai. kang tukang buat dapo tu dtg haru tgk kami duk lena lagi.. aku pun takder la jalan mana sebab belum gaji. nak duk umah tgk tv pun tak dpt. dgn berabuknya kat ruang tamu tu.. so, kami duduk jer dalam bilik diam2.. 

Sekali sekala keluar tgk.. macam2 bunyi ada. hehehe...

Hari ke 3 dah siap buat piping utk air keluar..

* penatnya hari ni... sebab banyak berdiri duk bertanya dengan tukang buat dapo tu.. nak duduk semua tempat habuk dan berdebu.. nampak sangat kalo sakit tumit ni badan terlalu berat. huhuhu..

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook