Renovate Dapur ~ Day 6 ~

8:27 AM

Semalam dah hari ke 6 dapo cinonet aku tgh renovate.. dekat 2 hari depa tak datang buat.. maybe nak bagi kering betui2 simen tersebut.. pehtu dengan election lagi.. 2 hari depa tak datang umah aku so tak berabuklah.. syok sangat... kalo depa datang jer mesti berabuk kaw2.. en papa apa lagi dia sapu dan mop dengan air biasa dulu.. biasa la ada anak kecik ni memang kena hati2 dengan habuk bagai kan.. sampai mama pun dah alergic gatal2 1 badan.. Iqram dah sampai demam2.. aduhh memang tak dapat nak kawai.. sekarang ni dia suka isap2 jari bagai.. umah berabuk.. pehtu masuk dalam mulut.. alahai anak.. 

Kemarin aku tengok hampir nak siap.. sebab tengah duk pasang tile dinding.. hari ni tukang tu cakap dia akan curve kan bucu2 tabletop tu.. insyaAllah boleh siap hari ni or esok.. tabletop jer dulu.. pintu dia lagi 2 minggu.. huhuhuhu... tak pa.. asalkan takder habuk2 ni.. gatal beb.. sampai tergaru2.. lepas ni bukan cuci kat dapo, ruang tamu jer.. sampai ke dalam 3 bilik tu kena sapu dan mop.. wohh banyak keje... *itulahhh masa masuk umah ni dulu harus renovate awai2.. hehheeh dulu bajet takdo... sekarang padan la muko.... hukhukhuk

Ni lah abg zaidan a.k.a tukang renovate.. :)

Hasil sampai petang kemarin.. depa pun dah letih.. tak pa slow2.. take time.. 

* Dah 3 hari tak makan nasi... gara2 minum HL.. besiaq tak yah cakap.. aiyoooo terkejar2 g toilet.. pengsan.. kalo g toilet petrol pump jer mesti duk menari2 anak sebab tak tahan dah.. gila penangan HL ni.. ahak ahak... pagi tadi timbang turun 1 kg untuk 3 hari.. hohohoho.. aku rasa macam dah kembung ayaq jer ni.. :p

Chaiyokkkk nak kurus dan dapat 1k... hahahahha peace yooooo


MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook