Resepi

Samosa Jadi Popia

8:31 AM

Petang marin mimpi apa tak tau teringin nak makan samosa.. kekdahnya tertengok dalam FB la.. terus nak cuba buat.. suruh en papa beli kulit popia.. balik keje terus buat.. lepas buka posa dan solat magrib terus lipat kulit popia.. tapiiiiii tak jadi la pulak samosa nyer.. jadi popia.. bedasah la.. kuikuikui.. nampak sangat aku ni bukannya pro masak.. wakakaka.. popia aku macam biasa la pelbagai bentuk dan size.. tengok tuan dia la besaq kan.. so size popia kena ikut tuan.. inti penuh.. kalo juai ni rugi... heheheh...

Ni yang dah di balut.. simpan peti ais.. bebila boleh goreng.. korang jangan gelak... 

Ni yang dah digoreng.. aku buat 2 inti.. 1 inti sayo & telo 1 lagi inti sardin.. :p hitam plak tepi2 dia.. cett... 

Qebal of coz la suka.. tapi yang mama geram dia makan kulit luaq.. cett baik mama goreng kulit popia jer.. tapi yang syok dia kata sedap..yer la tu puji mama sangat.. 

Hahaha nak bagi kat orang pun malu.. so kami makan jer anak beranak.. ngeeeeee

# Eh hari ni besday mama... Happy besday mama....

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook