Coklat Chip Cookies Ala2 Famos Amos..

8:42 AM

Hahh ni lah projek aku semalam.. hahahah siap update status FB lagi bagitau duk buat projek baik punya.. hahhaha korang jangan fikir bukan2 plak.. bukannya projek malam jumaat.. haipppp.... no no no yer.. aku buat biskut la.. resepi duk simpan jer.. bahan2 semua dah ada.. so apa lagi balik petang marin terus buat.. pehtu rehatkan doh tu dalam fridge 1 jam.. hehehhe.. aku tak dan nak snap la plak sebab nak cepat2... kang dak kecik Qeram tu ngacau.. so yang sempat tangkap yang ni jer.... jom cuci mata...

sambil bako aku duk buat bola2 ni.. dah macam meatball dah aku tgk.. hahahah 

Setelah ditekan dengan garfu....

Kita bako dia bako.. huhuhuhu

Kita sejukkan dulu nak kasi dia keras.. hehehhe...

Huhhhh tak dan nak sejuk aihh budak Qebal dah curi.. en papa jangan cakap lagi awal ngap ngap.. dah separuh tau dak.. penat mcm ni...

aku heran saiz dia.. memula cookies coklat chip.. lepas tu dah jadi chipsmore triple XL.. hahaha penyegan nak gentel kecik2.. so gentel besaq2 macam tuan dia.. hahhaha

Dapat la sebalang.... ehhh setupperware... sat jer ni.. ngadap tv pehtu duk ngap tgk2 tinggal habuk jer..

Last 5 biji bako.. pehtu mama terlelap.. sekali papa menjerit... mama biskut dah hitam.. erkkkkkkk so buat cookies jangan pi lena yerpppp... hahahhha nasib 5 biji jer tinggal.. kalo 1 bekas tu penuh mau aku meraung reyau!!!!

Hahhh dah aku membebel.. heheheh pagi2 masuk opis nak update pasai ni la.. nak sarapan lu.. jom jom... salam Jumaat....

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook